CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, December 23, 2010

kerna dia..


yerrrrrrrrr..ini la BuaH nangka, cempedak HATI aku.......aku sangat sayannnnnnnnng dy...... susah senang dy sntiasa bersama aku.......walaupun dy 2 sangat tersangggggat kuat jeles,ak taw la haku ni baik..santek mcm angelina jolie,idung mancung mcm mOdel dunia (mari muntah bersama)..dy sangat mengambil lemak berat terhadap aku...pendek cite..setiap hari..walau di mana aku berada..sama ada nk g kije..nk melabur kt toilet..nk  masak..nk kluar ngOrat lelaki ensem yg lain..nk kentot..nk g bilik sebelah..nk kluar bilik..nk g dpur dlm rumah sendiri..nak..2..nak ni...pendek cite ..ape2 yang aku "NAK" buat..aku mesti punch cad dlu dekat dy...dlm erti kata lain..wat report hantar kt dy ( kirenya dy majikan aku la g 2)......SIgH~ tapi aku tetap ...................SAYANG KAN DY...........





aiseh...ase mcm artis je kan....wwiit......

wwwwwaahh....teror x haku..yer..haku la..aku yg amek pic ni taw..



p/s : nObody is perfect..luv him very deep..

No comments: