CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, December 23, 2010

im late again...n again...

hhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaiiiiiiisssssshhhh......jam menunjukkan pkul 8.19a.m (bullshit!!..aku msOk kije 8.30 hOkek!!)

statiOn bandaraya....pintu lrt blOm bkak ak aku dh bediri btOl2 dpn pintu..ade la..dlm 1 inci stgah lg muke aku nk melakat dkat pintu 2...bkak je....jeng2.....dgn pantas dan kelam kelibut..serabut..serabai....aku dan ain yusof (bukan nama sebenar ) memecut sepantas pellessiittt...kunon2 laju la 2...ekOt kn nk je ati aku melompat tangga agk2 10 ank tgga sekali..memandangkan KITE org memakai baju kurung ala2 beria mcm nk g kenduri..terutama ain..terpakse la kite org memusnahkn impian dan cita2 nk melompat kt ank tangga 2...hanya mampu berjalan dengan pantas...

biase kalo lalu jejantas..kite org jln dgn lenggang lenggok ala2 mas idayu la..ade la dlm mase 499 saat..( aku tipu je..dlm 5min la)...tp...td aku xdpt bayangkan..betapa laju ny kaki aku n ain, tangan kite org mmg dihanyunkan dgn agak cepat,pantas dan tuntas..bak kate pepatah kawan aku ni..hayunkan dgn tgn kuat.agk2 gaya pemain besbOl...bg mengekalkan mOmentumm (yer ank2..mOmentunm 2 adalah sejenis makanan yer..hmm..mcm big apple punye dOnut...aku tpu jer..pdn muke)..mcm dh nk berbelit sume urat2 sendi..urat urat halkum  dan otot2... dan segala wayar2 dkt kaki dlm organ2 aku..sume berselirat...mau gegar abdomen aku berjalan cenggitu..yela ..aku ase setengah saat je kte org lalu kt jejantas tu..( 2min jela)..d iringi dgn snOw...snOw.. (ujan rintis yg ase ny agak2 mcm kene baling dgn anak batu)..DUGAAN TOL!!!!!!!!!!

_____________________    7minit kemudian __________________________________________


huh!!!!!!!!!....xsgke..perjalan yg salu yg memakan mase 15 min...aku n ain bley catat rekOd..dlm mase 7 min je kiteorg dgn gaye merempit...akhirny sampai ke punch cad...agak2 sempat x???????????????


of cos la..................................



...............................................



......................................




.............................

............ kite oraang kan terrOrist ................................


mstla................................................................................ala2 SUPER..DUPER wOman...


.......................................................berjalan mengalahkan marathOn.....bOleh msOk bOok of recOrd ni..berjalan dgn kadar kelajuan 1000km/jam......pliz...pliz...msOkkn KAMI dlm book of record..spye kite org FEMES...mcm famous amos.....tlg la..(sambil hentak pale lutut ain dekat kedai nsi lemak luar pagar )


.............................

.........


.............................. yea ..................aku sgt sgt


lega.............................akhirnya...............kite.....................yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaa...............


llllllleeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggaaaaaaaaaaaanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............................



........................                                       ...................................

..............................T.A.K.   S.E.M.P.A.T...................................................

SHAYE ULANG LAGI SEKALI YER ADIK2............TAK SEMPAT...............................

NAK JE AKU BALING PUNCH CAD tu.........KE DAERAH,.......BALING, KEDAH.....


dgn hati dan iman  yang..teguh..dann..tabah..cekal...aku dan ain xhenti2 maki hamun...!@$#%$&^%&%&^**$%$@#%#%@$^&%&*&.............. yer bTol adik2..kakkk2 yg sdg berjln d uptown danaO kota 2...yer...mmg btOl...kiteorg xsmpt............lambat 2MIN jerrrrrrr  (2 min ni la mase kite org ngah mendaki anak tangge utk menuju ke office..kOnonny 2 la jln yg plg pintas berbanding nek lif)................ maka tertera la...8.32a.m.... yer...ni adalah kali ke 3...punch cad kteorg color ful g 2....ibarat idup yg penoh bewarna warni..

P/S : ......ain..ni bkn slh kite...ni slh punch cad..yg xpnh btol..jles ar 2..kite masok 8.30.. a.m

No comments: