CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Wednesday, July 18, 2012

its saturday

weekend yang lepas..
Jatuh pada hari sabtu..tak kan isnin pulak..
3hari sebelum berjumpa..aku dan member memang dah decide nak buat reunion
tapi macam biasa lah, yang pastinya korum pasti tak pernah mencukupi seperti yang diinginkan..sue.. di miri..alasan yang boleh diterima pakai..sebab jauh...
yang sorang lagi..sya..bizi memanjang..kejap ade kejap tak ade..mengalahkan iklan  chipsmore..maklumlah..raya ni dah nak kawen..maka kami sebagai kawan dengan  paksa rela  nya menjadi seorang yang sangatlah memahami...gud..

setiap kali buat reunion di area kl..pasti aku dijadikan mangsa untuk memilih tempat..kenapa mesti aku??.. alasan mereka "kau kan dok kl,kiteorang mane taw area kl..bla..blaa..blah.." ..ok fine..nasiblah dapat kawan macam aku..(menangis dalam hati)..aku dah kawen kan?.....so,mari ajak mr hubby fikir sama-sama nak jumpa di mana..kesian..

sebab malas nak fikir dah..aku macam biasala..tahap malas ko tak payah nak citer..last-last..midvalley jadi pilihan..sama jawapan tahun lepas ,tempat yang sama untuk berjumpa..senangkan?..yang senang,tak perlu di susahkan.so, mereka kena turutkan juga,sila jangan pepandai nak komen bagai dan mempertikaikan kebijaksanaan aku..hiewhhiewww..




sesungguhnya penantian kekadang menyeksakan,kekadang tak..sebab tempat yang luas..ko nak cari dieorang pun satu hal..dan penyeksaan bagi en.hubby aku sebab kene paksa bergambar..padanlah..



aku tak rase pun muke aku gemuk..tapi kenape hubby suke menyakitkan hati cakap muke aku nampak gemok..bermotip sangat kan??

At last, kiteorang berjumpa..dan mula bergossip adalah perkara rutin..



<--more-->
ini la bahana nya,bila penat mencari..makan adalah cara  membalas dendam untuk bayar balik semua kepenatan iteww...dari kiri shaher ,ieka,maria,asiah ,hanis dan en somi ..aku..hubby aku tukang amek gambar..member-member aku ni semua stok-stok ambik master..aku tak paham macam mane otak die orang boley pergi sejauh tu..
sebab time diploma dulu pun..kalau bab main game..kemain ag..semua boleh pergi jauh dengan jaya..sebab tu bila bab study aku jadi musykil sikit..
aku,ko tak payah citer la kan..dah pandai sangat..
habis diploma..dapat keje..terus kawen..pendek cite,bab belajar memang ke laut lah..


selepas penat makan, lemak perlu di bakar dengan cara bermain bowling..sila jangan berani tanya aku kenapa gambar gelap bagai..tempat bowling ni,aku tengok dah macam masok clubbing..glow in d dark la kononya..lahayankan hajerrr..hiewhiewww



ini adalah stok ke longkang...kalau bab ke laut, ke sungai..ke longkang..ke parit..ko bagi la kat kiteorang ni...skill tak hengat, tanak kalah..alasan.. "aku dah lame tak main bowling,sebab tu bla..blaa..blaah la..." cover cantek punyer..
bile dapat strike jer..berjalan sambil tiup n  tepis dengan tangan ,bahu kiri & kanan..macam budak baru nak up..sambil berkata.."well.."..cakap memang gebang2..kecoh macam menang limabelasjuta cash...


result pun cam harom jadah..nama memang tak boleh blah..yang name pelik-pelik tu suma aku taip..nasib la dapat kawan macam aku kan..bersyukur la cikit..
tak perlu aku nak suruh bagai..

 gaya mesti ada..kalau tak ade gaya,tak gune g main bowling jauh-jauh..kan?

penat main bowling,tambah lemak lagi..kat restoren azmi..nasibla dekat dengan umah..kalau tak,aku memang tak kuase dah nak fikir nak makan kat mane..tepi jalan pun,tepi jalan lah..malas berfikir,perut di lantakkan..lantak lah..pepatah ker?

nak pergi jauh2 kang..ade pulak yang sesat jalan..sedangkan yang dekat sudah tersesat..
jalan kemana,perut pun kemana..
sebab..masing2 naik kete lain-lain..so kene convoi la..ade 4 kete kan..
dah convoi pun satu hal..follow n bagi high beam bagai..tup tup salah orang..kejadah ape nyer..yela..masing-masing tak tahu naik kete ape..dah telefon pun tak tanye pulak tu..main redah jer..pandai sangat leteewww..
last-last sampai juga..walaupun berejam..hhuufftt..


..sebab terlalu lapar..tudung pun dilantakkan



tibe-tibe laki aku plan..naik genting keesok kan harinya..hari ahad ...orang cakap,kalau nak plan..biar plan last minit pun tak ape..plan-plan awal ni selalu nya tak pernah nak menjadi..
ape lagi..stok2 jakun semua la teruja nak naik..aku lah watak utama..


sebagai penyudahnya..


my hubby : esok,jumpe kat tol gombak..pukul 9.00 dah dekat tol gombak..jangan lambat..
blaa..blaa......kalau boley g breakfirst dulu...blaaa..blaaaaa...jumpa esok..


begitulah kesudahan nya..

-------------------------------------------------------------------------
sampai rumah


hubby : sayang tak pernah naik genting ek??
aku : bile masenya saya nak g..suami sendiri pun tak pernah nak bawak.. =.=!
hubby : kesian sayang kan..suami keje travel agency..tapi tak pernah mana2 pun..
aku: haah..memang kesian pun..nanti saya nak sayang bawak g oversea jugak!
hubby : kesian bini saya...padan muke...lalalaaaaaa
aku: #@%$^&@#%$#$&^$
-----------------------------------------------
aku : nanti,saya nak main semua game!!!
hubby : percaya la cakap saya nanti..tengok la esok..main satu game jer..lepas tu..kompom semua tak larat dah
aku :eehh...ehh..asal pulak..sayang ingat saya tak larat ke..
hubby : sayang tu bukan nya tahan pun..bla..blaaaa...
aku: hhuuffttt!!!<<--akan aku buktikan,tengoklah sape yang tak larat nanti....
             
------------------
hubby : malam ni packing siap2..jangan lupe bawak minyak angin..esok pagi kene makan ckit..kalau perut kosong,takut sayang muntah..bla..blaaaaa..blaaa...jangan lupa..blaa..blaaa..bblllaahhh...blllaaaa....kalau tak larat,jangan main..blaa..blaaaaa...
aku: --------------.....------------.......--------???? (baru ke genting..blm ke oversea lagi..die punye risau over lah sangat..padahal die pun ikut pergi sekali..)
hubby: dengar x?
aku : dengaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....(sambil jeling tanda protes)

suami aku mungkin ingat aku budak kecik..yang tak tahu ape-ape..die punye tahap risau..tah ape-ape..sebab tu aku sangat sangat sangaaaattttt sayang kan mr hubby aku...hieeewww


next entry..aku akan post pasal genting..
nak tengok aku larat ke tak..??
kene tungguuuuuuuuu....huhuuu

p/s : go..goo...genting.............






No comments: