CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Tuesday, July 10, 2012

j1 in my pocket!..d5000 anyone interested??



entry lepas aku ade cakap aku nak letgo Nikon D5000 aku kan?
ramai yang tanye berape harga n wat-wat lah...
ade yang juz nak beli body..
ade yang nak beli lense..
ade yang nak beli beg dia..tripod.. <<-- yang tu aku tipu..
dan ade pulak yang saje suke-suke tanye..nasibla aku ni suke nak melayan..nasibbbb laaaaa
sorry to say that, aku tak jual barang asing-asing...
aku hanya menjual camera yang lengkap...sume bende aku bagi..aku tak simpan dah..
buku instruction dy pun ade..pakej sekali dgn box..ape lagi kau nak??<<-- sambil cekak pinggang
dah paham???
gud...........!!


three weeks ago...aku dan husbend..

<--more-->
berjalan-jalan shopping cari barang sebelum aku bercuti balik sarawak..nak balik kmpung kan..Almaklumlah adik beradik ade 4 orang..masing-masing banyak kerenah yang menjengkelkan..so,banyak lah pesanan-pesanan nak mintak bawak balik..macam sane tak ade kedai..suke nak berat-berat kan lugej aku..bile lagi adik dan kakak aku nak cekau duit aku kan??adik beradik yang bagusssss....tskkk....tsskkkkkk....T__T


camera aku tak jual lagi..tapi husbend aku dah beli camera lain..
adakah kami mempunyai minat dan hobi yang sama?..


"sayang nak beli camera nikon J1  arini x??
"hhuuuhh??....errr??."<<-- malu2,macam nak makan selipar size 9..ker 12??
dah ushar2...tengok function bagai..husbend aku cakap dia nak beli...terus swap card
akhirnya..camer j1 jadi milik aku..mata ada starlight macam nak pitam sebelah tripod time tu....daebak!!impian yang terpendam dah tercapai...lepas tu dua-dua berebut nak pakai.."ehh..aku punye la!!" memang kebudak-budakan..phhiewww


eehh..aritu pun aku ade cakap nak letgo ps3 kan...abang aku dah amek..
lepas ni kalau balik sarawak..percayalah..
pasti akan wujud menantu Vs ayah mentua Vs abang ipar..


sedikit paparan nikon d5000 aku..

been used only for 1 years . .


to capture pictures & also can for video. . 


include cover lense


 , tripod adjustable ,


 memory card 8Gig , 


HDMI cable , 


USB cable , 


CD nikon & manual instruction 


battery & charger.


For the price,juz emel jer ok..harga boley nego..sebab aku bukan lintah yg suke mendarat



haitceh...speaking ta bley blah...blahh la kaauu..!


for the picture..please scroll your tikus-tikus down..sila pertikaikan persekitaran yang 


melintang pukang..



tanda harga pun ade ker der???perlu ker??


p/s : any info bout my nikon d5000 ..juz email me->> e3ya_vara87@yahoo.com..





No comments: