CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Wednesday, December 22, 2010

Dilema..mcm lagu nelly la plak..

dilema...??? adakh aku nk kawen???hhhhaapp!!!!..bkn la...aku ngah dilema sama ada nk smbg blajar kt oversea or dlm malaysia je...........hhmmmmmmmmmmm......

....
....

mcm mane ek...


.........

hhhhhmmmmmmm......


..........


.........

yea2...kamOe..kamu..yaaa...kamOE.......kamoe2 sume...kamoe kene tpu......aku nk smbg stdy kt oversea??dlm malaysia pun xlepas..pe tah ag nk ke oversea.."JGN NK MIMPI".mau kene penampar JEPUN dari  org 2 sekeliling...spe yg nk tgung?? huhhh......

aku sbnrny nk dilema ni nk milih ape ye...buah hati aku nk blanje aku beli sOmething..
tawaran adalah seperti berikut :

i :       yang..sayang nk perfume x?? (kejadian ini berlaku d dalam sOgo yer adik2..)

D :     nape plak?? (saje wat xtaw..nk je aku lempang muke sendiri..xpun bg flying kik kuase cipan )

i : xde la..saje je..nk bg n beli kat sayang...

D :     perfume?? mahal la sayang..bile yg body shop pun xpe..murah la ckit..xsampai ratus2 pun.. (jenis aku mmg mcm ni..aku lebey suke beli barang yg murah..aku xperlukan branded sgt pon...yg penting aku mampu nk beli dan aku selesa nk pakai..sbb kalo mahal..aku sayang sgt nk pakai..wat koleksi je..kalo pfme yg murah yg sepoloh hengget 2 aku xwat koleksi pOng..hbs je..aku campak sejauh yg mungkin..ala2..lontar peluru g 2..xla sdey sgt nk buang yg murah..)

i :     xpela..pfume ni shaye sgt suke..bau dy pun nOt bad (aku xhengat brand ape yg dy ckp)..!^&%#@$$%..pjg lebar dy xplain kt aku..huhu..   ____________________________ = _______________
ok2..xpe..syg pilih la..nk "BAJU" ke...nk "PERFUME" ke OR nk handluggage xpun beg troli nk g skolah 2 (hanbang la sbnrny yg aku mksdkn....aku mmg suke tokok tambh ni )..

D : hhmmmmmm.....bagi shaye tempoh utuk membuat keputusan (hhuh!!!!!!...nagde2..nk je aku cepuk pale org sblah aku tme 2 ..yela..nape aku beria sgt??wat keputusan beria tOl..mcm nk pilih jalan untuk hidup ataupun mati..xpun mcm dpt offer  keje sbg PILOT nk trme offer ke x......)..hmmm bile last hantar borang permohonan (nk bg keputusan ler..)...

i : hhmm...ttteeeettt.....da tamat..

D : haih...offer baru d kemukakan ..xkn da x valid ag..haiihh...nk jugak!!..(sambil hentak2 pale lutut )

i: yela2..shaye bg mase.......hmm......

D : Hoooyea!!!!!!!!!.......aku ase nk mlompat2 je...hati malu2..macam daun pokok yg xtaw malu..

p/s : saluny..aku ni ckp je lebat...lebey nk 2 nk ni..wpun aku ni sgt2..tersgt2..sgt menyengat suke brg2 cenggitu..tp aku xsuke mmentingkn diri..aku ase..lebey baek wit 2 simpan..bley kawen cpt...(gatal mcm buluh betong)..tp kalo dy bg ape slh ny..cume aku x mengharap pun..huhuhu..

No comments: