CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 10, 2012

mimpi ngeri

kisah 1

isteri :..<<tido dengan buas ..tersiku pinggang suami>>..
suami : <<mate terus terbuka luas,sambil berkata>>.."jangan pusing 
            belakang!!"
isteri : huh??
suami : sape belakang sayang tuh??
isteri : huh??sayang cakap ape nih??
suami : sape belakang sayang tuh..
isteri: <<sambil pusing belakang,tetibe hati rase seram semacam>> "mane ade orang la".."sayang cakap ape ni..huuaarrgghhhhh!!"..
suami : sane katil JPA!!..
isteri: huh?? kenape nih??????
suami : sane katil JPA!!...sane katil JPA!!..
isteri : NGIGAU ERRKKKKKKKKKK..!!!
suami : <<kaku tengok muke si isteri>>
isteri: sayang ngigau ekkk!!!..
suami :(terus sambung tidur tanpa ragu)..
          kkrrooohhhhhhhh...krrroohhhhhhhhhh....kkkrooooohhhhhh
isteri :<<jam menunjukkan, masih pukul 3 pagi>>dah agak!!!..
gggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...<--..anak mata gerak ke kanan dan ke kiri..terus pejam mata denga rapat sekali..sambung tido dengan hati yang seram dan dalam ketakutan T_____T..sobs..sobs..

kisah 2

<--more-->>
sambil berlari-lari dalam perasaan takut..terus mencari tempat persembunyiaan...melarikan diri dari hantu-hantu dan jembalang...

tiba-tiba..satu bunyi kuat yang membuatkan kaki lemah..terus tak daya meneruskan perjalanan untuk menyembunyikan diri..bunyi yang biasa didengari...tetapi terlalu kuat ..terus terdetik dalam hati...hantu dah dekat...hantu dah semakin dekat..ohh...tidak!!!..tolong mak..takut!!..bunyi itu sangat kuat..dan menakutkan...sambil pejam mata kuat2..dahi pun berkerut-kerut...sambil dalam hati berkata " Ya Allah,selamatkanlah hambamu,dari syaitan yang durjana".. membaca macam-macam surah...namun...suara seram itu kedengaran semakin kuat ditelinga.....akhirnya.. terus tersedar dari mimpi yang ngeri..legaaa

kedengaran seperti satu suara yang sama seperti dalam mimpi ngeri yang mengejutkan aku terus bangun daripada tidur..

"krroohhh...kroohhh...krrooohhhhh"....

cis!!...itu la bunyi hantu nya yerr.....siap la esok!!<<-- desus dalam hati..

bagi mengelakkan kejadian tersebut terjadi dalam diri anda..meh..aku kongsikan doa sebelum tidur dan selepas bangun..


DOA SEBELUM TIDUR




DOA BANGUN TIDUR




p/s: jangan lupa cuci kaki sebelum tidur ...

1 comment:

Wak Gelas™ said...

wak pon seram jugak nii.. iiiHIkks