CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 4, 2011

berengsek ..


dalam kesibukan dan orang yg ramai d kedai makan..aku jer yg xley dok diam..kehulu kehilir...sibuk mencari sinki..or tempat cuci tangan ...sebab?? nak membuang air liur ....dr jaoh aku melihat
.".oohh..ade satu sinki yg kosong"..
maka dengan pantas aku menuju ke sinki itu...
---
tiba-tiba 
---
"laa..td aku tgk xde org..ni ade org pulak..malu la aku nak mbuang air liur kat cni.."<<--desus hati kecil ku...begitu... =.=!

namun begitu..aku meneruskan usaha untuk mencari singki yang lain..
"yeah!! d cni xde orang!"
maka aku tanpa fikir panjang terus membuang sisa2 aiyak liur.
...sbb aku ase sgt xselesa dgn keadaan begitu..
"pppppttuuii...pttuii.....ptttuuii"<--meludah..
"laaa...nape still xkluar2 aiyak liur dlm mulut ni...hhuaarghh!!"<--..sgt xselesa..seolah2 aku sedang mengumpul air liur je d saat itu
...aku still mencube lagi... 
"..pppppppppppptttttuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiii"<--baru aku puas!!..
...Aku peduliieee ape nyee...bukan janji pastinye aduiii...

"ooohhh...lega....."<-- sambil berjalan2...dan terus berjalannn

----------

"eehhh..nape basah tangan aku ni??"<--bagun dr tdo...
laaa...MIMPI rupenye...<--keji betol mimpi ini..
tapi???
habes basah katil aku kene ludah...
macam..maacaammmmmm...eeerrrrrr
berengsekkkkk betol punya mimpi!!! dasar bajingan kamoee...!!<--ini la mimpi basah ko taw...geliissieeehhhh...nasib xkencing malam  T.T
pakse la aku gegas2 bagun..g bersihkan segala jadah..tengOk2 jam pukul 3 pagi...<--yer pun nak kejut aku bangun sahur..jgn la meludah kat tilam aku....adeehhhhh....paham??..xpasal2 aku kene kemaskan semua..aku jugak yg kene!!.. T.T


---


Tafsir Mimpi Ludah


Berikut ini adalah tafsir mimpi / Erti mimpi / makna mimpi mengenai "Ludah":

Bermimpi menelan ludah. Ertinya, akan terbebas dari kesusahan atau penderitaan.
Bermimpi meludah atau diludahi. Ertinya, akan mendapatkan kebahagiaan atau kesuksesan...<--ni mimpi aku.."meludah!"..pppttuuiiiiii!!

Bermimpi air ludah kita bercampur lendir. Ertinya, akan kehilangan harta.

p/s:ni mungkin d sebabkan keletihan kan?? xlarat nk bagun g toilet...kahkaaahkaahh?? motip meludah??? =..=!


No comments: