CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 27, 2011

tetibe rajin

semalam..dy ajak aku keluar makan...
tapi ..xtaw nape..aku ase cam malas tahap cipan punye malas..unta padang pasir pun xde mls itu mcm la wwwaa ckp sama luu...
so..aku bajet aku rajin daan pandai masak..apakaukesah??tidak kan???
Kenape aku rajin nak masak semalam..
bosan kah??hobi kah??
duit ada tapi buat2 x ada kah ??
or bajet aku ni hebat masak??kah??
ataupun kesian tengok minyak masak kat umah yg masih banyak..kah??
or perasaan taksub nk habiskan gas secepat yg mungkin??kah?? ataupun pantang keturunan tgk dapur gas d biar begitu sahaja...kah??<--ade ihsan d pamerkan d ctu..sungguh xbiasa dengan situasi sebegini..ahakk..(bg aku muntah sorg2!!)..

pakwe : syg..mlm ni kluar mkn ok..
makwe :  hhhhhhhmmmmm...mcm nk msk..

<--more-->
pakwe : masak??ooowhh..xpela..t sy tapaw je la..
makwe : syg tanak mkn mskan sy ker?
pakwe : syg nk msk ape??
makwe : sy ade beli ayam<--ni adalah umpan yg kuat utk dy mkn masakan aku...
sesungguhnya beliau akan meroyan kalo dapat mkn ayam goreng..so jgn timbulkan provokasi d sini..
mak penat nak layan.. =.=!
pakwe :yeaaa...!!! <--ntah2 pas ckp..terus pengsan...kot???

lama da xmasak..perasaan rakus dan xsabar2 nak jahanamkan sume masakan dan harta karun d dpur..
fuuhh..sangat teruja bila pegang kuali dan senduk..ko aderr??
korang pun akan jadi jakun dan fobia..bile tengok aku masak..
suke x??suke x??motip??
--------------------------
setelah selesai masak...
aku cam ragu2 nak bg bf  aku mkn..
kenape?? berani lagi ko nk tye kenape??
harus la aku rsau..aku rsau sbb aku xde transport kalo dy cirit birit nanti..
aku tengok pun cam xslera..ase pun cam xsedap...
tapi xpe..yg penting haku ikhlas msak utk bf aku yobb..ko ape taw?

menu : ayam goreng & udang masak kunyit (cmpur sayur brokoli) <--ko nk ckp,budak kecik pun reti masak kan?? huhh!


lebey kurang cmni la..tp yg aku masak lg nmpk xbeselera pun..(pakse rendah diri)
--------------------------
dan bf aku datang umah..amek mkanan yg aku msk utk dy...
ooohhh..rajin betol aku ni kan...
rugi la korang..xngorat aku dulu2..tapi kalo nak ngorat sekarang pun...masih sempat lagi...sebelum penyesalan melanda diri...hahahhaaaakkkkk(aku nk ajak korang muntah sekali la aduuiii)...tgn d dada..mata ke atas..
---------------------------
pakwe: done!sedap la syg..udang masak kunyit tu sedap sgt <--keraguan d ctu..adakah satu sindiran ataupun kenyataan..hahahaahkak
makwe : ee..gemok!!yer ke sedap?? xmasin ke yg??<--aku ase macam selori garam jer tumpah dlm kuali..
pakwe : yela syg..xmasin pun..biase jer..ttaaapppiii..hehhee.<--aku pantang btol kalo ade ayat tapi2 nie..sila komen yg elok2 ckit.. kenape ayam goreng ni pedas??
makwe :ffuuuhhhhh....tapi habis gak kan??kan??<--yg itu rahsia cheff...tp cmner bley pedas ekk??sbb aku xbuboh cili or wat2... oohhhh..kawan aku ade jawpan nye..sila rujuk pd mereka
pakwe : habes!!! licin..cume tinggal sayur bape ketul..sy xley la yg..xreti mkn sayur..
makwe : eeee...gemuk..membazir...mkn habes!!! <--aku mmg da strt ajar dy mkn sayur..perasaan hangin semacam sebab dy mmg xlayan sayur..xpaham betol aku..kanibal ker ape??

walau macam mane xsedap or hangus pun..aku pasti pakse dy telan bg hbes...oohh..bersyukur tol..terharu..ahahahahak..! memang stress kalo jd bF aku..

p/s : ppssstttttt....semalam dy masok toilet 2 kali...aku lak..pagi2 da masok toilet..adakah sebab masakan aku..ooohhh...mungkin nasi puteh yg d beli kat kedai..kan??xde kaitan??ade kaitan nya d situ... hhuuhh!!..
patah semangat nk masak yglebih erotik gaban punye tahap.. =.=!





















No comments: