CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 7, 2011

aktiviti selepas pulang dari kantor..


memandangkan musim sekarang musim hujan..xde kaitan??<--mmg xde pun..
..kami sekawan telah nekad untuk mengembalikan bentuk asal perut badan kami seperti dulu...

sape kate orang kurus xperlu bersenam or jogging?? kurus xsemestinya sihat sepenuhnya..betul x?? senam jugak xbermaksud nk kuruskan badan semata2..senam ni elok untuk kesihatan..fungsi utamany,nk cegah penyakit...terutama sekali jantung... xperlu nk idam2 kan badan mcm aku..yg pting sihat ...ok..<<--yg ni..xkelakar..eheemm..

ni 1st day aku ikut dy org jogging...so..kalo 1st time..xperlu bg aku nak tujuk hebat...dan xperlu bg aku nak lari sepantas watson nyambek..badan xley nk mengejut...kang ade aku kejong tbe2 tgah jln lak..saape nnk tOlong?? sudah pasti mber aku xngaku kawan ketika itu...huhhhh...<--perbuatan sebegitu sangat biadap (=.=)!


member aku sume lari2...aku lak..jalan2..dgn muke xmaluny...bawak btol air..yg agk besar...ibarat akan berlakuny krisis air ketika itu.....

orang kate..sambil menyelam sambil minum air..kteorg lak..smbil berjogging,sambil bergambar...bergambar lagi memakan mase dr jogging..ape yg dpt???ok..dpt gmbr..xde la kecewa sangat..


ni gaya je lebey..padahal..apa pun taboley..apa pun taboley!!...


dimana ada aku..d ctu ada merekaa...eee..potong..potong tol...dan dimana ade laki2 ensem buaian..d ctu ada kami..bOley??<--compom bf aku bukak tazkirah 3 jam..xlarat maknOk tadah lagi... T.T

dimana ada kami..d ctu ada kamera?? ke salah??

ker..d mana ada kami..d ctu ada org jeles?? shhuhh2..men jaoh2..


setelah penat berhempas pulas d tasik ttwangsa..kami tanpa segan silu ny singgah kedai, tapaw makanan..aku paling pantang btol..kalo dy org ajak jogging...pastu ajak mkn..ish2..tiada paedah ny d situ.wat penat jer jogging..

tapi aku paling pantang sekali kalo tengok kdai yg jual ayam panggang d tepi jalan.....macam nk marah pun ade..kenapa dy bukak kedai d laluan aku nak balik dr jogging..??kenapa d ctu??ciiss.. saje nk goda2 aku beli kan??nasib iman kuat ag...aku cume beli satu jer....fuuh....rsau org kedai tu xdpt keuntungan..<<--hint d ctu..aku sangat baik..

balik2 umah...masing2 menyantap makanan tanpa gangguan..setelah kepanatan mencekik??masing2 tebongkang membute depan tv..ish2..
adakah cara ini akan berkesan??<--sila jgn ikut gaya mereka..
xpe2..d sebabkan itu hanyalah permulaan..

xpe ko lemak.. 
sekarang ko boleh bermaharajalela d perut aku..dan boley menepu dlm bdn aku..2gu la nasib ko nnt..akn aku pecah2 kan lemak itu kepada 6 kuasa 3..

p/s: bulan dpn xley jOgg..alasan??puasa..tiada enrgy..sekian~

No comments: