CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

Aku Tertipu

arini kene naik LRT g keje.sebab dalam wallet aku cume ade RM1 hOkek!!..Nsb sgt ade kad T&G aku...xpenah2..ekk..xpenah ker??..aku xksah nk jln kaki..tapi paham2 jela..dah la pening kpale gler vaveng nyer tahap..nak tanak aku kene naik lrt n g ATM dlm sogo..sblm nak blah tu..aku mengidam nak mkn roti ngn nutella..sebab xtaw nak beli ape kan??beli nasi ade ker yg sedap??

sO aku mule la mencari nutella..
memang da terpampang harga nutella utk 375g RM15...nk cari yg kecik xde lak...mhal mmg mahal la kan..sO aku dgn kOndifent ny..amek trus bayar..
tbe2 bile caShier scan..harge lain pulOk..RM18.90!!..hhhuuuuuuuaaaaaargggggghhhhhhh!!!!...

mcm cinabeng tOl..aii..xkan nk ckp lak kat cashier xjadi beli kan..kang cashier tu ckp aku ni nak mkn yg sedap2 jer.. tapi xmampu nak bayor...so,dgn harga yg sebegitu aku agak2 aku bOley kenyang 1bulan..kan???kalO da mkn..xboley berak..nanti rugi beli mahal2..sekian~


p/s :pengajaran yang aku dapat..jgn bangun lambat..nanti kene tinggal teksi..pe kaitan??xde kaitan~takut sorg2..T___T

No comments: