CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, April 25, 2011

Rezeki :part twO-->> kOyak tinteD mahal

ari sabtu tu..aku ngn bf aku jln2 kat datran merdeka.salu kteorg g ctu..bersembang2..men kipas terbang yg ade lampu2(mcm budak kecik kan aku??)....wpun salu panah tgn sendiri kan..tgOk budak2 berbasikal...sOnok taw
..ramai gak family2 yg melepak ctu..
...xsempat park ag..

tbe2..
jeng..jeng..ada rOadblock la..
cinabeng tOl...salu kiteorg lepas je dr roadblock..malang mmg xberbau kan..yeke xbau??ntah..aku xtaw malang tu ade berbau ke x..sbb aku xkenal malang tu sape..n xpernah cium dy bau ke x..ngeh2..merapu..merapu..eehh..kisah pe aku..bukan blOg kkkaaaauuu!!!..

dya :syg..roadblOck..
ikmal: suddaahh..


tbe turn kite orang d tahan..n kne turunkan tingkap..

polis : gelap nyer...cube naik kan tingkap jap..
-------
gelap sgt..sila park kat tepi..

dya :eehh..syg..kene saman ke??
ikmal : ntah..syg dOk dlm kete jer taw..

mule la mate aku melilau lilau tgk..
sape lg yang kene tahan..bley tahan ramai kO taw..
ade yang kene tahan..sbb tukar enjin kete yg xsepatutnye la..
ade kete yg da masok lorong tu..siap nak patah balik..sume polis kejar dan serbu..org tu pun xsmpat nak lari..
budak nek mOtOr pun ramai kene tahan..
tp ramai d tahan sebab tinted gelap..
maka ramai la mengoyak kan tinted kete masing2 secara berjemaah..
eeh..eehh..wartawan pun ade..glemer la aku kan??ngeh2..lempang lelaju

dya :syg..polis tu ckp ape..
ikmal : dy suruh kOyak kan tinted..
dya : kalo xkOyak..bayar saman cmner??
ikmal : polis tu ckp..kalo xnk kOyak..kene bayar saman..
tp still kene kOyak jugak..
dya: sO cOnclusiOn ny kene koyak la kan??
bek duit tu bg kat sy..wat shOpping..dr bayar saman je..  
(yela..pg td dpt saman speed track..
mlm lak...kene kOyak tinted kete..x ke rezeki name ny kan??)
<--more-->


sian tgk bf aku kOyak tinted mahal dy tu..yela..rOadtax kete pun xnampak..pe jadah kan??dgn muke sdey dy koyak tinted kete...nsb boley kaw tim dgn polis tu..dy bagi kOyak kt depan jer..2 tingkap belakang ngn cermin belakang dy lepas kan..ffuuhh...tu pun sbb pegawai turun..
kalo x,mst kiteorg lepas kO taw..aaiishh..

selesai koyak..

dya :syg..cerah ny..
ni siang ke mlm ehh??
xley nk bezakan la..dulu mcm gelap je..nape cerah da ni??
...ehh...lupe..tinted xde..hehehhe..lupe la..tersashul..
ikmal :mule la tu..
dya : syg..nape org kat luar tu sengih2 kat kite??dy nampak kite ke??
ikmal :T_T(diam ke pengsan..aku pun xpasti)
dya :syg..cerah sgt la..nnt bulu hdung sy nampak..heehhee...
malu..hehehhe
syg..nape...??bla..bla..blaaaa.
nape org tu..???bla..bla..
syg..cube tgk org tu..kete dy cerah je..sian kan..
kete tinted kete dy mst da kene kOyak kan..ish2..
syg...sy nk dok belakang boley..cerah la..hehehhee..
(saje nk bg panas dy kan..hehehe)
ikmal :esk sy nk wat tinted baru ni..t dasboard  rosak..
dya :pe kes??@$#%^Q@$^&^&...(aku pk da serik..xserik2 pun)

bukan gambar sebenar yer..hiasan semate2..time tu..sangat banyak kete yang kene tahan..


p/s : sebulan2 ni la jd topic penting..

No comments: