CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 14, 2011

Aku sepasang kasut..

ini adalah sebahagian...ade sebahagian lagi aku xsempat nak amek..xley diri lame kat luar..nnt demam!.dlm rumah??xlarat nk kire.. (=.=)!

aku sepasang kasut...
sepasang ker???
sgt xsesuai dgn tajuk entry..
tp apa kan daya..blOg ni HAKU YG PUNYA..
terpulang pd aku la kn nk letak.. kau seekor cipan ker..or wat2..

cube kOrang kire..ade bape pasang  kat situ..??
aku malas nk kire mende2 remeh mcm ni..
sbb bio aku dulu xpenah x A+ ..kO ape taw??~xde kaitan..abaikan...
<--more-->


berpasang2 kan??
tu pun..blm lagi aku selOngkar dalam kotak2 kat tepi tu
-->>kotak=rak kasut kami..
beli rak kasut mahal2 kang..bukan kasut aku yg dOk kat ctu...boley x mcm tu??
mmg biadap la kan...
so..dlm kOtak mmg ade berisi kasut2..bkn yg terbuang hOkek!!
bukan ape..kang kalo aku selOngkar..rsau kOrang parkinson pulak nk tgk...
haaiipp!!...nauzubillah..
agak2 bape ramai Orang yg dok serumah ngn aku??
10??..hmm dekat dah..
20??..mungkin tahun depan..bile aku dah pangkat nenek kOrang..
30?? huhh??..30?? agak2 la kO nak ckp 30..pale lutut  kau mmg mcm lutut....
30?? ko pk umah banglO ker ape??

setelah di darab..dibahagikan..di tOlak..d tambah..dan di gandakan dengan kuase dua tanpa ragu2 dan segan silu..
tu adalah harta karun kepada 7 orang yang menyewa d rumah sewa haku..
sesuai x dgn 7 org??
ntah..xde jawapan~

setiap kali nak balik kije..aku dan kawan 2 aku..akn cepat2 bukak gate dan pintu..dan masOk terus tanpa tOleh belakang..
kO tye nape?? sila abaikan kenape..
..hanya kami yang tahu..--->> masing2 uwweerrkk2..bagai preggy 2bulan..
kalO kO taw....diam sudah~
miaahahahahhaa!!
dya : syg..nk beli sandal baru..yang lame dah xelok..(T__T)-->>wat muke sedey ko taw..tu lah rahsia kejayaan..usaha lif kejayaan ku...
ikmal : bukan aritu syg da beli ker?? ade bape pasang yg xpenah pakai lagi??-->> mode compius..
dya : eehh..nak mkn katner??-->>( kamu2 sekalian..sekirannya bF anda seperti bf aku..yg sentiasa igt ape2 pun..xpnh lupe hal sekecik kuman..sila bertindak seperti aku..cepat2 tukar tOpic..
bg menyelamatkan diri anda..sekian~)
ikmal :#@@%^$%^@$%& .. (=.=)!


p/s: berbuke nk mkn ape yer??



No comments: