CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 21, 2011

durian..my peberet

kecur liur aku tgk...ssslluurrppp...T____T

dya : syg...ade durian...musim dy ke skrg??
ikmal : mane?? ntah...
dya : kat sane laa...
ikmal : nape??
dya : nak mkn!!!
ikmal : eehh..mane bOley makan la..
dya : lllaaaaa...nape lak????????????????
ikmal : kan buah tu ade duri....
dya : !$%^%$&*^*($%^#^%$&$$%  .... pe kes!!

hhuuuaaa...aku nak sangat makan durian...dat is my peberet...u knOw???...c?? aku kalO makan durian..bf aku pun akan aku lupe kan seketika..wwaaahhh...ayat keji...makan sampai pengsan...dulu..tme skOlah rendah..aku suke hentam durian.. .akibatnya seminggu aku dok sepital...trus kene asma...ayooyo...tp aku xkesah pun...hua3...

tapi kan...kannn... ase ny ade jugak sesetengah orang xsuke makan durian..
cOntOh..?? xyah amek jaOh la...adek aku

kalO mak aku bukak durian je dy dah mengurungkan diri dalam bilik...
seminggu dy tahan xkua bilik Ok..
pastu..kalO makanan peberet dy ade dalam peti..bersebelahan pulak dgn buah durian..autOmaticlly dy campak dalam tOng..
dan jugak....kalO dy mnum milO ais dy yg dy suke letak dalam peti berkurun2..tbe2 lak ade rase durian..trus dy wat aksi2 muntah..
uuuwwwerrrkkk....wweerrkkk...wwwweerrrkkkkk..sambil biji mate berair2..
ade lagi...kalO aku pas makan durian aku sgt suke sentuh2 dy...lalu dy berlari sambil nangis2..takut bau durian kat tgn aku lekat kat badan dy
...
ni la tektik aku..bile aku tanak dy menyemak kat aku..
dy sepatutny bersyukur dapat kakk mcm aku..
baik kan aku???
xyah la nak puji2..aku taw la


 betape benci ny dy dgn durian...orang mcm ni bOley d kategOrikan sebagai
 "pembenci durian berantai" ..<<--mane dapat ayat ni pun aku xtaw..
maklum la..BM xpernah B

nak marah btOl aku..dy wat camtu kat buah peberet aku...
=.=!


p/s : bile la Orang tu nak blanje i durian kan??






No comments: