CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

shaye bukan perasan

situasi 1

mcm bse...g kije..aku selalu dgn cella...lalu ikut bank negara....baru lepas selangkah je lalu kat  mat2 pOlis bank negara tu....TIBA-TIBA..aku tedengar

pOlis 1 : salu la aku nampak 2 orang ni...kan??
             (ayat ini telah diulang berkali2 dgn
          lantangny..ADE KAMI KISAH??)
pOlis 2 : (yg ni aku xdgr)
pOlis 1 : ari2 dy Orang lalu ikOt jln  ni kan??
pOlis 2 :(ni pun xjelas )
pOlis 1 : kO perasaan x??!@%#%^#&
(ape lg dy merapu pun..aku mls amek pOrt)


aku : cella kO dgr ape dy Org ckp??
cella : dgr..
aku : aku pk aku sorg yg dgr..
cella : eehh...dy Org perasan plak kte lalu..dah ari2 lalu....ni la satu2 ny jalan nk g Ofs...nk wat gane
aku : ...esk kte pakai jln len la..(ade ke jln len???)
cella : esk kene pakai lawa2 ckit..bling2 ckit...
aku : kahkahhkaaahhhh!!....!%$#^&%&*%#




fine..kalO pOlis berwajah d atas..mmg aku sanggup pakai santek2..lip lap..lip lap..high hill spulOh inch!!..kahkahhkaaahhhh

situasi 2

mcm bse...bkak pc dan bkak blog adalah menjadi rutin harian aku...lepas tu baru bOley g tapaw hOkek!

ain : ko nk mkn ape??sblm ko tye aku..bek aku tye dulu...
dya : ni yg aku mls ni..pg2 dh kene perah otak nk berpikir..
        makan ape???makan ape??makan ape?? T___T..XTAW LA..
ain :aku tapaw n.lemak luar pagar dulu..dr aritu dah ase nk makan tu..
dya : OK..

smbil jln2 nk usha2 makan..tbe2 aku tertarik pulak nk tapaw mee gOreng..nmpak cam sedap..sbb nmpak basah ckit...tapi cOlor dy..itam nak mampOs...tp aku nk jugak beli...sbb aku salu beli..ok jek ase dy.

aku : pak cik...bubuh limau sekali k.
pak cik kedai : OK...
budak mentennce : ehhh..lawanya...
aku : (ok..sila abaikan...ramai kat dewan mkn ni..mungkin dy ckp sensOrang..)
budak mentennce : pak cik..nape dy nk limau??
aku : (tbe2 aku ase tsentap lak..wehh!!..ko pehal..suke ati aku la..nk limau ke..nk kunyit ke..
         nak tepung gandum ke bubuh dlm mee goreng aku tu ke...
kO peduli ape..aku yg makan..bkn kO ler)
pak cik kedai : dy mmg salu nak limau..
(ok fine..pakcik tu pun ckp g tu..yer..aku taw..
 aku mmg aneh ckit..dh la kurus..nk jugak mkn limau..
yg masam  itu nikmat..kah2..)

ok...tersentap lagi..!!aku siap nampak lagi..mamat tu pgg pOlisterin mee aku,sbb time tu dy dOk dalam kedai..kOnon2 ny 2gu mOkcik tu dah letak lmau dlm pOlisterin aku..baru dy bawak ke depan...siap tOlong msOkkan ke dlm plastik hOKEK!!!...maki hamun tOl aku tgk...ntah2..dy jampi2 mknan aku
(ish..tak bek memfitnah..) tp aku xsuke!!..ehh..Pokcik..nape bagi mamat tu yg buat huh?? dy bukan pekerja kat kedai ni...nyampah!!..lepas bayar..aku terus blah...!$#%^%&*&()*%^#$^&%&*#%^


p/s : tbe2 aku ase ngantOk..bkn sbb mee td taw...aku mane mkn lg..
    ni d sbbkn aku 2 hari da xtdo kat ops pg2...!#@^Z%&@@Z#







No comments: