CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 25, 2011

Fara Fauzana Dilamar

Fara Fauzana Dilamar Cikgu Secara Live Di Radio


bagi aku perkara ni xla lame sangat...kire masih baru la ..kan..kan??eeceeehh...saje je nk sedap kan ati sendiri..kalO aku cakap..
kOrang hangguk je k..hahhaha...bkn kOrek idOng !!
..shaye suke dy..tapi shaye xley nak lamar dy...sbb sama spesis..kah3...shaye bagi peluang kepada jejaka2 hensem lagi tampan kat luar..eceeehh..nk prOmOte2 lak haku ni..pOk kang...mcm best lak kan..orang lamar dalam radiO..live lak tu..."SYG!!! shaye nak camtue gak!!...kalO x..hmmm..kalO x..shaye wat g tu nk??ape kate shaye lak lamar syg!!.."
kahkahkaah...nak mampOs??


<--more-->

 23rd March

Nak kata mimpi pun tidak, tapi itulah kenyataannya. Pagi tadi, kisah lamaran seorang cikgu terhadap penyampai radio, Fara Fauzana dilakukan secara live di radio. Kisahnya, cikgu tersebut pada mulanya hanya berani menghantar lamaran kepada Fara Fauzana secara SMS. Tapi biasalah, FBI & AG sengaja nak bergurau dengan Fara Fauzana, jadi mereka call balik cikgu tu minta dia lamar Fafau betul-betul.
Cikgu yang bernama Ermy itu menjadi topik perbualan hangat hari ini apabila keberaniannya dilihat sebagai sangat sweet oleh pendengar-pendengar wanita. Ada yang sanggup mencari FB cikgu tersebut, mungkin melamar kot. Kami sudah lihat gambar Cikgu Ermy, orangnya boleh tahan hensem. Tapi kami tidak pasti sama ada dia masih bujang atau tidak.
Rasanya, bukan sekali Fara Fauzana diusik macam ini. Tak lama dulu, penyampai radio HotFm pernah kenenkan Fafau dengan seorang lelaki bernama Jaafar. Dengar cerita, mereka siap keluar breakfast bersama. Namun tidak pula mereka berdua jatuh cinta, mungkin berkawan je kot.
Adakah Fara Fauzana akan menerima lamaran Cikgu Ermy? Dengar cerita, Fara Fauzana agak memilih orangnya, suka yang Chinese look.

No comments: