CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Friday, December 24, 2010

nigtmare!!!!!!!

terkejOt mOnyet ni dgr..dy pun atOt kan..kn..kan..
smlm aku bermimpi...orang yg paling aku mencik...meeennncik amat...bagi aku dy adalah Setan,jembalang,iblis,setan kuntilanak yg bertopengkan manusia hipokrit..nape aku mimpi dy???????? kenape??????? ni bkn kali pertama hOkeh!!!....aku mimpi kunOnny aku ngn dy dh berbaik.....JANGAN HARAPP!!...smpai aku kO  xwujud d dunia Ooffice ni pun aku xkan pernah sama sekali utk maafkn kO..(dpt bayangkan betapa besar btOl kejahatan,kebodohan,kesetanan,keiblisan peragai dy lakukan terhadap aku, bf haku dan kengkawan haku)...adakah dy DAJAL alien woksop versi manusia ...seumO hidup haku..haku tak pernah sekali berkawan dgn setan,iblis  makhluk sedemikian.....mungkin ALLAH S.W.T nak tunjOk kpd haku,bf haku dan kengkawan haku ..siapa driny sbnar...terima kasih ALLAH S.W.T.....






p/s : jgn kOtorkan aku pye blOg lg!!..jap g aku nk samak PC..rendam lam air tanah..aci x??

No comments: