CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

kelakar : macam nk tercabot urat kentOt...

smlm aku amek halfday..maklOmla..pOkcik aku dr cbu dtg..sO aku nk sruh dy "kirimsalam" je kt mak abah aku kt seberang sane (kirim brg la..kirimsalam??? mau hangin barat daya kucing jiran aku dgr..)..dah selesai jumpa czen mazen aku kt sOgO..aku dgn "si BUAH dada  HATI" xplan pun nk g mane2..alang2 dh 2 ari ngak ketemuan..kiteorg pun bercadang nk g jenjalan..sedut udara d hiruk pikuk kota raya nie..( ayat xhengat).. dialOg
 D : sayang..kite nk g mane ni??
 i : hmm..g jln2 la..shaye semangat nih..ye ar..2 ari xjmpe..kangen dech..kte g shOpng nk..aagpun shaye nk    beli  shortpaint (english tahap tadika..btol ke ejaan nie?? abaikan..xmsok xam pun)..
D : nk cari ktna?? skunk jln jam kn yg..org kn balik kije time nie..
i : yela..nk wat mcm mane..lalu mane2 jln pun sume sama jer jjam..kite g KLCC nk??
D : hmm..ekot la..( e 2 la jawapan yg aku rase plg sng nk jawab..sbb Otak aku xpelu nk mengaplikasikan sgla software utk aku mmkirkn jwpn..hampeh..sian "si BUAH HATI"
i : sungai wang nak????
D : reaksi plg cepat aku menjawab "OKEH!!!!" (aku bkn tahap kaki shooping je..malah sume anggota badan aku gile shooping)..sayang..t nk cuci rmbt bley x??
i : ekot syg la..(ayat 2..dy copy paste dr haku hOkey)

HAMPIR 4JAM GAK PERJALANAN (AKU TPU JE..)..TIBA LA D KAWASAN KEJADIAN...dengan hati yg berbunge2..mcm bunge taik ayam..aku berjalan..(sape xhappy..nk sopping hOkek..)..


D : ehh..salOn..nk cuci rambut..."RM5"!!!!! je.cuci rambut??? biak betik?? syg..btol ke "RM5" je???
i : btOl la kOt..xpela..cuci je..pas cuci juz bayar..xyah tanye.

aku ape lagi..laju je msOk..ckp.."amoi aa..shaye mau cuci rambut" (mesti dalam hati cine ni..minah ni pemalas kuasa kuda + cipan.. nk cuci rambut)..

cine tokek : amoi aa..u mau guna shampoo biasa ka..yg lg elok punye..yg elok tambah 6 hengget lorh
D : nk yg elok punye..

nk tersembol keluar gk mate aku nengok syampoo 2..nk je aku ckp "oi apek..2 shampoo sama macam shmpoo saya punya umah ooo..(aku mksdkn same ngn shampo aku ler yg kt umah 2.. ngekk!!)...xpe2..

setelah rambut aku d hempas pulas...d tarik..d sita..d songsang..d carik2 mcm carik isi ayam..mau tercabut gak urat buku lali aku bile apek 2 yg cuci..dasar lelaki..mmg pnOh dgn KEKASARAN...   selepaas 893min (aku tpu je)..

cine tokek : amoi..sudah siap woo....
D : ok..

si buah dada HATI aku ni dr td tersengih2..aku xpaham sepatah karangan pun..
i : g la bayar...
D : sayang tlg bayar kn..shaye x amek duit ag..
i : hampeh tol..shaye baru nk kenekan sayang..

kengkawan..datuk..datin..nk taw x bpe cost cuci rambut saye dgn sabun FAB 2..."RM41" sy ulang lagi 41 HENGGET........bukan 4.10 sen..!!NAH..AMEK KO..nk sangat cuci rambut....hokeh!!!!!!!!!!!!!!.....PANAS..BENGKEK..BENGKAK.BENGKIK...hHATi aku dengar..nk taw nape BUAh HATI aku tersenggih2 mcm kucing nk beranak?? yela..dy penah g ptong n cuci rambut.. 40 hegget..dy dah terkena..skrg dy nk kenekan aku pulak..HAMPEH tol... tp terbalik pulak..dy sendiri yang terkena..sbb dlm purse aku hanye ade "SEHENGGET"...hahahhaaa....sayang..sile tamabah 40 hengget ye..t shaye tambah shhheeengggetttttt" hik3..( nk je aku gelak sambil berguling2 mcm tenggiling..ala2 sin chan la kunun)

satu je aku nk cakap kt dy..."LU KENE BEB"..hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......(gelak mcam setan..haih..astaga)

*** cerita ini telah di tokok tambah..d tolak..di darab dan dibahagikan..x lupe gak..telah d kuasa dua kan. dan d kelentong serba sedikit dari TUAN   EMPUNYA TANAH..lalallalaa~



..yeeehhhhhhhh..ini la MANGSA kite ye...muke agak2 xbersalah..setelah kenekan aku..ala2 kucing pegnent dh tersengih2 dr jaoh nengok aku..kunun2 ny aku yg akan bayar...



p/s : mak aku pesan..nawaitu kene baik...baik mcm haku..yea2...namun begitu shaye ttp sayang same beliau...(dlm ati ade zoo negara la plak)

No comments: