CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 23, 2013

muncul semula

As'salammualaikum

eheemmm..hemmm
hampir setengah abad dah tak berblogging*pitam*
dah ade anak kan?...anak bangun setiap 4.30 pagi ajak sembang..bermain..gelak-gelak..4 pagi ok..bukan 4 petang...biaseeeeeee *hhuaarrghhh..menguap doploh kali*tahap kebizian memang maksima.Hari-hari masa di penuhkan untuk menguruskan suami dengan anak.Biaseeeeee sangat *taip sambil tersengguk *.Tambah lagi bila dah ada rumah sendiri semangat nak kemas umah..memasak,tu tak payah citer..pegang kuali macam chef sangat..puhuiii..dan cuci baju..tapi kan umah kat kl ni memang cepat berhabok..sehari 16ratos kali kene sapu..sangatlah hobi pengang penyapu.. biaseeeee jugak...*nanges tepi sinki*


lepas cuti bersalin..aku amek cuti tanpa gaji.itu pun cuma sebulan yang di luluskan.APAKAH?.Baru niat nak mintak setahun.Sangatla kejam keja kat sini.Kalau suami gaji puluh ratus riban-riban,jangan kan keja..kikis kuku sambil kaki atas pc pun aku tak nak dah.Kompem bersara awal.Jaga anak dan uruskan suami lagi seronoknya lipat-lipat ganda..ye dok..

sekarang bila dah start keja,setiap pagi kena masak untuk bekal sendiri dengan suami.Perangai yang macam...macammm.....ergghhh..tak pernah di buat la pendek cerita.So setiap pagi-pagi buta jiran tetangga akan dengar bunyi kung..kang..tung..ketang..kat dapor aku...hhhaaaaaa...tu belum bunyi blender lagi..todiaaaaa.memang aku lantak kan jiran tetangga..jaga perut suami sudah.. *rajin sangat kite ni*

ehhh..sudahla..penat nak membebel..lepas ni entry aku semua pasal suami, anak dan rumah-rumah..ahahaha..sangatlah sesuatu di situ


p/s: niat nak sambung bisnes kecik-kecik lagi.harap aku rajin dan kental..kriohh..kroohh... =.=!