CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 27, 2012

Awas!! Gangguan Sexual



Awas la wahai kawan-kawan, dunia sekarang memang sangat berbeza dengan zaman dulu-dulu.Dunia sekarang ni dipenuhi dengan manusia-manusia yang kejam. Macam-macam kes pembunuhan,ketidakperikemanusiaan (betul ke aku taip nih?),keruntuhan akhlak dan moral yang berleluasa dan sebagainya..

motip??

                            
meh aku kategori kan :
(a) alarm bising 
(b) spray lada 
(c) wisel memekak

Semalam,hubby memberi aku spray serbuk lada, wisel dan alarm yang bunyinya boleh tahan memekaknya. Time hubby bagi kat aku,memang aku gelakkan saja..matakeatassambillibasrambut.. Yela,hubby aku memang dari dulu nak cari spray lada,so kebetulan semalam staff dia bagi spray lada,wisel dan alarm kat hubby. Malam tadi hubby siap pesan dan terangkan cara penggunaan kepada si isteri..hubby selalu sangat risaukan keselamatan aku..Ditambahkan lagi dengan aku yang sedang preggy kot?..ok,layankan sahaja. =.=!

isteri :"sayang..menatang ape ni sayang ..?"
Hubby :"ni spray lada..ni wisel..ni alarm...nanti bile nak gune pakai macam
           ni...blaa..blaa..blaa..jangan sembur...blaa..bla..blaaaa..jangan picit 
           sebarang bla...blaa..blaaahhhhh
isteri:  "eee..ade ke..macam-macamlah sayang ni..time berlaku,memang dah tak ingat 
           nak buat ape..ape pun taboley..spray pun tak tahu gi mane..kan?" >..<!
Hubby : sambil picit-picit hidung si isteri "sayang ni jangan degil boleh tak,kalau suami
            suruh tu dengar je..boleh??!"          
isteri : "semak la handbag saya nanti"
Hubby : " alaaa..sayang tu pakai beg troli pun penuh jugak dengan barang"
isteri : "@%^%&&$&"
Hubby :"kalau tak boleh letak dalam beg,sayang gantung dekat leher ok?..
            meh saya buatkan"
isteri: "ade ke gantung dekat leher,semak la..sy dah la bawak handbag,
          bawak beg bekalan makanan lagi"
Hubby:"sian pulak tengok bini saya ni kan,dah la bongkok..makin bertambah bongkok la 
          bawak banyak barang"
isteri:"hhuftt..taw pun!! tak kesian ke kat bini kamu ni??"
Hubby:"eeeerrr...sayang pakai gantung kat leher jela senang k"
isteri :"eee...tak nak..macam budak-budak..dengan wisel la..spray la..alarm la"
Hubby:"pakai je la..banyak cakap la jemah ni!"
isteri:"................................."

Keesokkannya

Bila nak pergi ke kerja,hubby siap gantungkan bende alah tu dekat leher si isteri..manja sangat kan..pitam**

Hubby:"meh cni..saya nak gantung kat leher sayang"
isteri :"ee..ade ke..bising la bende alah ni..macam budak-budak..bunyi loceng bagai"
Hubby:"pakai jela..jangan banyak cakap"
isteri :"..........T___T.................."

aku masih dalam rumah..hubby dah tunggu kat motor..sampai-sampai bawah je..hubby gelak

isteri :"dah kenape nak gelak-gelak??"
Hubby:"dari tingkat 3 sayang turun,saya dah dengar bunyi yang bergantung kat
          leher sayang ni..heheheeeeh"
isteri :"sobs..sobs.. T______T.."

Kebiasaannya,setiap kali pergi kerja,suami aku akan hantar aku naik motor sehingga lrt sahaja..kalau sampai ofis,alamatnya mungkin aku dah pitam duduk kat belakang..scary ok naik motor kat kl..asyik menjerit-jerit bila motor lain bawak dekat-dekat..hon-hon bagai..sambil cubit-cubit hubby dengan sekuat hati..hubby mungkin menangis dalam tawa..sambil mata si isteri kene tutup sentiasa bila berada di atas motor..turun-turun dari motor.ehh..ehh..menangis dah..??perlukah aku terang selanjutnya..tidak kan?..so pendek cerita,aku senang naik lrt daripada motor..naik kete kekadang..bila aku bangun lambat je..sebab jalan yang kekadang jem nya,agak menguji kesabaran dan mengundang amarah.
paham.

Nak di jadikan cerita, sedang aku berjalan-jalan selepas keluar dari lrt..macam biasa