CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 20, 2012

ladang bunga tulip yang ohsem!


ade sedikit paparan untuk ladang bunga tulip di belanda yang sangat la ohsemmm..ffiieewwww....pemandangan yang sangat cantek..sejuk mata memandang..
dengan warna yang ceria dan colourful..dulu aku memang tak suke kalau lelaki bagi bunga..
bagi aku sangatlah membazir..pasal romantik ape bagai,memang aku tak peduli la..aku kan jenis hati kering sikit,tapi manje..puiii...yela,dulu aku tak suke orang bagi bunge bukan ape..bunga ni tak tahan lame, tahan beberape hari jer..lepas tu layu..terpaksa campak ke laut semua...aku suke bila orang bagi bende yang aku boley simpan,tahan lame,boleh dipakai..macam kamera ke..rantai ke..henfon ke..tak lame memang miskin la hubby aku kan..sebab tu hubby aku tak pernah bagi aku bunga..walaupun sekuntum..sebab aku dah warning siap-siap..

"sila jangan berani bagi saya bunga..tak kesah la ape pun..tak suke..membazir".

sekarang baru rase nak terhegeh-hegeh mintak hubby aku belikan bunge..
"sayang tak pernah bagi saya bunga kan..tak romantik langsung sayang nie" 
"laa..kan sayang cakap tak suke bunge..so,saya tak beli la"
"itu dulu..sekarang saya nak, yela..kalau suami saya bagi mesti la saya suke..haaa.."
". . . . . . . . . . . .  . ..motiff ? ?? .. . . . . . . ... ."
" tak perlu nak bermotif sangat" =____=

tak perlu nak banyak sangat bercerita bende yang tak penting..lahayankan aje gambar-gambar di bawah