CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, May 31, 2012

nak letgo d5000...berminat??


actually tahap kemalasan aku sekarang ni..
sangat la kritikal..boley dikatakan semua bende aku malas..
nak online fb apetah lagi..harap maklum

biasalah..dah kawen..ko kene terima hakikat..
komitment lain banyak ..
tapi aku bahagia sangat dengan kehidupan sekarang.. ..
nak2 lagi bulan 6 ni..the whole weekend dalam jun ni dah fully booked!
aku punye schedule memang dah pack..<<--antara penyebab yg boley diterima akal kenapa blog jarang di update..stress~
maka, hati kena pasrah..


bulan 6->>kursus->exam->kedah->sibu->kedah->exam->kedah->
sibu->kedah->sibu -> kedah -> kedah -> kedah..ker??
(nampaknya..hongkong disneyland..pulau sipadan..bla..bla..bla..
sume punah..cuti habes..<--parkinson terus~~)


ini la kebahagiaan nya bile ko kawen dengan orang kedah...

husbend aku haruslah bersyukur dapat bini macam aku yg sgt memahami..<<--pitam!


memadangkan baju wedding aku dah di letgo..
dan duit tu dengan tanpa belas kasihannya telah dihabiskan laki bini dengan kejam sekali..
sekarang aku nak letgo camera Nikon D5000 aku..
err..memang la berat nak letgo..sebab tu 1st hadiah husbend aku bagi time kapel dulu..
tapi hati aku lagi berat untuk mengangkat camera baru..<-- xgune puye bini
 aku rela kan juga hati ini..sebab aku taw..kenyataan itu adalah iklas dan tulus dari hati
aku pasti mampu berusaha untuk dapat kan hadiah yang lain..->>**husbend aku boley tempah bilik ICU awal2 kalo baca statement ni..

<--more-->
actually aku nak beli kamera yang lain..
tu pun kalau xde aral yang melintang tanpa adap di depan aku..
nikon d5000 ni aku dah pakai hampir 2 tahun kot..
still in good condition..
nikon d5000 ni boley capture "picture n video"..
kepada orang yang kaki photographer ni ade chance la..org mcm ni ade skill..pandai gune..
aku kalau setakat edit2 gambar belum tentu lepas..
aku jarang gune dah sekarang..
tahap kemalasan aku mebawa camera nikon ni pun dah melampau2 batasnya..
so..aku berminat nak cari camera yang kecik..simple..n smart..<--demand xbertempat
tapi nampak gaya nya..harga dy aku memang xberkenan..boley?




ushar-ushar je dulu..
impian kena simpan tinggi-tinggi..
untuk membakar semangat yang berkobar2..
kalo tak jadi beli pun..xde la sedey sangat..
sebab dah ade gambar camera ni..<--kaber2,pujuk hati yg kering
sobsobbb..




nikon J1

cantik..tapi nampak biasa..


Nikon J1 edisi khas color pink

pink ni pun comel...tapi macam mainan jer..


.
..
..
..
hanya satu di dalam hatiku..
ku ingin kamu..
berdampingan dengan ku..
bersama di saatku ingin kan kamu..
** ok..sila ambik tempat masing2..jangan segan2 untuk muntah..
sebab aku pun rase alahan yang sama
.
..
...
.
..
..
.
.
..
.


.


.
.


.
.
.


.
.
.
i hope i can get this!..
.
..
.


.
..


sayang..saya ade duit simpanan..RM200..
harga camera ni murah jer..
RM2+++.++
yang selebihnya sayang tolong tpupkan yer..
saya harap sayang baca..
saya berjanji,saya akan buat2 xtahu kalau sayang hadiahkan ini..
tolonglah..saya merayu...<<--rintihan hati sanubari sang bini..






ehh..next entry mayb aku nak letgo ps2 husbend aku..ade pun,simpan je..lame dah xpakai..memang masih elok..segala heli dgn kete kebal dy beli tu..aku ase nak letgo je..semak umah..haahha..itu pun kalo laki aku bagi la..


p/s : sesiapa yang berminat nak angkat nikon d5000..boley email kat e3ya_vara87@yahoo.com

3 comments:

HyRoSSa NeNy said...

bape hang nak juay ni dya??? eh tetibe hang plak dh kannn... muahahah

ah sue_2ya said...

bia bna ko mok jual lya???bpa ko jual??

scha_imal87 said...

Hyrossa : cett..hang berminat kerr??
sue : yup..mok jual..sebab aku da beli nikon J1..hahhaha..