CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, May 31, 2012

nak letgo baju wedding!

salam sejahtera..salam satu malaysia..
entry ni aku saje nak wat sticky entry..
so,utk entry yang terbaru kene scroll kebawah..dan seterusnya..heehhe..
bajet macam ade yang nak baca..

setelah terteranya tajuk di atas..
maka dengan jelas..dan jitunya..
aku nak letgo baju wedding...

JAHITAN YANG SANGAT KEMAS..KAIN YANG SANGAT ELOK
actually, baju wedding kami..
aku & hubby memang kluarkan modal sendiri..
untuk pilih kain yang elok dan berkualiti..
dan mengikut citarasa dan design sendiri..

design baju perempuan : kebaya pendek dan bhgian belakanGnya labuh kelantai..+ veil bermanik..jahit dengan tangan yg sgt kemas..
design baju lelaki : baju melayu tapi design coat mcm tu la..sgt kemas!..
pakai samping boley..xpakai samping pun boley..sesuai dgn 2 keadaan..
<--more-->
walaupun dalam masa last minit kiteorang decide nak wat baju baru.
sebulan seblm kawen ok..pergh!..menguji iman betul
.sebab xpuas hati dengan baju yang dlm pakej wedding aku..
byr mhl2..tapi hasil cam !#@$%@@%@..
so,mane yang nk beli tu  kira beruntung ler..
xyah susah2 nak pening fikirkan design..
nak cari kain yg elok la,xtaw jenis kain yg sesuai la..ape la...
so,mase boley jimat d situ..<--haitceh xboley blah,ade hati nk nasihatkan org lain

aku n hubby pakai baju ni sekali jer..
baju tu masih dalam condition yang sangat baik..
dan tiada apa2 kerosakan..
then skrg dok teperap dlm almari baju..
hehehhe..
dats y kiteorg decide nak jual

kain baju perempuan..aku beli ..yang bahagian luar tu adalah kain lace bermanik..
dan yg dalamya macam koset tu..aku gune kain dutches...
baju laki pun same..gune kain dutches sepenuhnya..
semua kain tu kiteorg beli kat kedai MAYASILK..
semua org taw kain kt MAYASILK mcm mane kualitinya kan?hehehhe
tapi jangan risau dan bimbang..
kalo ada sesiape yang berkenan dengan baju wedding ni..
BAJU LELAKI + BAJU PEREMPUAN + VEIL
boley email kat e3ya_vara87@yahoo.com...
harga boley runding..
dont worry..

=)

contoh2 pic lain..
korg boley tengok kt bawah..
tapi kalo nak tengok secara real
boley email aku..
n jumpa direct..
supaya korg boley berpuas hati tengok real..



thanks for reading!

No comments: