CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, April 30, 2012

mimpi gigi depan tercabut


malam tadi aku mimpi gg depan aku berlubang..
then..bile aku g depan cermin..aku tengok bukan berlubang..
tapi gigi bahagian depan aku tercabut macam tu je..<-- still dalam mimpi
pastu..aku sedar dalam pukul bape ntah..aku xsure...aku sambung tdo balik

6.30 bagun nak g keje..
dalam kepala hotak aku still pkir pasal mimpi tu..
sambil mandi..
sambil berjalan g kerja..
aku asyik fikir pasal gigi depan tercabut..

sampai2 ofis je..
aku google..
nak cari maksud gigi depan tercabut..

aku search dekat website ni  tafsir mimpi

<--more-->
mimpi gigi nya tanggal sendiri (bahagian yang atas)
"akan berduka cita kerana orang tua nya di timpa kemalangan"

memang betul cakap orang..kite xboley nak percaya sangat pada mimpi..
tapi bagi aku..aku bukan la percaya sgt..
tapi kite kene berhati2..aku xnak menyesal d kemudian hari..
...bende tu mungkin betul or x..
or secara kebetulan bende tu akan berlaku tanpa kite sedar ..
menyesal pun dah xde gunenya nanti


"Sesungguhnya Allah maha Mengetahui..& Allah adalah sebaik-baik perancang"

sape2 akan rasa resah,gelisah,bimbang..
kalo ape2 bende yang ade kene mengena dengan family..
apetah lagi kalo kedua- dua orang tua..
lagi rase xkeruan hati dok kat ofis...
dah la aku jauh dari family..
family aku sume kat sarawak..
abang aku lak kat papua new guinea...
lagi jauh...
sedey..

terus aku call henset mak aku..byk kali..tapi xangkat...
call adik aku..adik aku lak off henset..
call 2 2 numbur abah aku lak..2 2 off...
makin xkeruan aku d buat nya...kenape??kenape semua xangkat??

aku bgtaw kat kakak aku.kenape aku call sume xdapat..
rupenya..adik n mak aku kat kuaters kakak aku..
kat ctu xde line sangat..dats y henset adik aku mcm off..
henset mak aku lak tinggal kat umah..
henset abah aku lak..2 2 tengah cas...
hurrrmm...
rase lega skit...
call abang aku je xboley..
hhmmm...
xtaw num dy berape..
padahal semalm baru je dy call aku..
aku tekan2 xdapat..xhengat num kod dy..
T__T..
lagi sedey dy dapat adik macam nie..

p/s : semoga Allah melindungi seluruh keluarga ku..amin~


No comments: