CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 21, 2012

bajet hebat

ain : dya..kedah ke penang jauh x?
dya : xjauh pun<<-- compident banget!

ain : ekk...nanti lalu kedah dulu ke penang dulu?
dya : aku salu balik kampung kat kedah..biase lalu kedah dulu..pastu..

g penang sejam je.. <<-- compident tahap gaban mati
ain : ekk?? dekat jek...

dya : haah...biase ikmal bawak aku g turun penang.  

<--more-->
dalam sejam la..aku salu turun kat PEKAN RABU..pekan rabu kat penang kan?

ain : hhhuuuhh????
dya : eeerr......keerrr??

=============================

makwe : sayang...biase kite balik kampung..kedah dulu..baru penang kan?kann?
pakwe : huhh??
makwe : yang pekan rabu tu bukan dekat penang ke??

pakwe : =,=!...yang tu bukan penang la syg...tu alor staq!...kan kite salu lalu penang

 dulu..baru masuk kedah..kedah nak ke penang jauh la yg..blaa..blaa..bllaaaaa..

ape la sayang ni...bllaa..bllaaa..bblaaa...bpe kali dah balik kampung..

tu pun xtaw..bllaa..bllaaa
makwe : fine!!!.. k bye!<<--bajet macam ckp kat telefon.

.padahal dok dlm kete je..

========================================

maksudny ape yang aku bagitaw ain tu salah la kan...demnn!!...dy saje nak kene

 kan aku.. 

================================================
demn!...fine....fine!!..geografi aku xpenah E...maksudnya..selama bape puluh 

kali aku turun kedah..aku selalu menganggap Pekan Rabu itu adalah area penang.

.. berani betol boyfren aku xpernah bawak aku g turun penang!!!!..

...mungkin dy belum kenal ape itu erti penyesalan!!!!!

p/s : .. konfident itu penting ye anak-anak..

tetibe rase konfident level merudum...tuuii la..

1 comment:

haNisahAzLAN said...

ok fine ko ni mmg cnfiden lbh la...rs nk golin2 da ak bca nie..aigooo