CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 19, 2011

work hard!


"organize kursus" salah satu kerja daripada keje lain2 aku dan kengkawan..
sebut je pasal kursus..maka hidup akan jd serabai..kenape??
sebab banyak mende nak kene settle kan sebelum berlangsung kursus tersebut...
nak2 pulak kalo peserta ramai,nak tukar orang,nak tambah orang,xjadi g...rasa penat akan timbul sebab penat melayan kerenah tersebut..maka timbul la rasa nak marah...dan terdetik rasa hati nak terbalik kan meja bos..or conteng kan kerusi dy..menunjukkan diri ini tersangatla ganasiiehhh~....
maka..masa balik keje akan mencecah sampai 9 malam..
berani ko cakap aku tipu????
eehhhhh..3.30 pagi pun aku penah taw??tdo 2 jam je..pastu pagi masok balik..siigghhhhhhhhhh~~~~~~~~



ni gambar preparation nota n packing barang2 lain utk kursus d kuantan,pahang..
keje sampai... eerrrr...sampai bile-bile


makwe : sayang..arini penat sgt..keje banyak...
pakwe : no komen... 
makwe : sampai hati kan..xkesian kat orang pun..hmmm.. T.T
pakwe :tukar kementerian nak??