CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 7, 2011

fahami hati seorang isteri....


pagi2 mode aku ni macam...ciiiisss....perangai cam bajet isteri laa...watdehal la kan??..status bujang u... bajet single...and available kah??...omaigod..da ade bf kot?..kah3..lupe2... tapi kalo nk gak?? sila mengensot dekat bf aku..<<--ok yg nie..aku tipu..kOnon dy bagi la kan...ccoooiiiii.......dddaaaaaakukesah??..sila abaikan~


back to d tOpic..kat sini aku bukan nk cite pasal kisah bisnes pak abu yg dah maju..ker..kisah temah kawen 3 or wat..wat..wat la...sangat x epik okey!!..

sini aku nak sharing dengan para2 suami...... ni pun aku rampok dt mane ntah...xhengat..tp bila aku baca artikel nie..yupp..exactly..
its show to others wat women really need..dan sape yg mereka perlukan di sisi xkisahla time susah mahupun senang...melainkan SUAMI...



Jika isteri menangis dihadapanmu….
“hargai lah ia sblm terlewat…”

Jika seorang isteri menangis dihadapanmu,
itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi…
Jika kau memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu..
Jika kau membiarkannya pergi, dia tidak akan kembali menjadi dirinya yang dulu, selamanya!