CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 30, 2011

OT-->>demmm!!




wat kije sampai hujung nyawa
orang lain sume boleh cuti..
kenape aku x??kenape aku yang susah sgt nak cuti..
orang lain senang pulak kan??
sangat jeles!!!
aku ase mcm raye jer kan??
dgr lagu raye sambil nges2...T____T
mOtif???
saje nak wat semak

p/s: lapar tahap gaban..teksi da kebas dut aku..bankrupt!!.. T_____T..pose lg bagus..

Pameran Buku D-PWTC


bergambar itu HARUS ko taw...nnt org ckp..aku xg pameran pun kan..ni bukti..ngeh2..~alasan
  
semalam aku ngn kengkawan aku g pameran buku...
sangat ramai ok??
sampai mak ayah yang g cari buku anak2 pun..lupe dOnia..
kenape aku ckp mcm tu?? 
sbb aku asek dengar annOuncment jer..
dy orang terlupe kot..yg dy org bawak anak2..ker lupe yg dy org ade anak??ngeh2..
"ade sesiapa yang kehilangan anak..berumur lebey kurang 8 tahun..berambut kerinting..hingus meleleh..berbaju cOklat..seluar hijau terang..berselipar jepun belang kuning merah..sila datang ke cOunter sekarang juga"->>ayat ni aku dengan sewenang2 ny menOkOk tambah~ (=,=)!