CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 28, 2011

this weekend yang memboSankan

boring kan...salu weekend..aku salu  mengisi masa lapang dgn mcm2 aktiviti..g jalan2..gk menyemak dlm shopping mall..g tgk wayang ker..g memekak ker..tapi weekend ni????demn!!!




ikmal : syg..weekend ni kte g mkn durian kat dusun member sy kat perak nak??
dya :alllaaaaa...nak..tp weekend ni kene bermati-matian wat report..
ikmal : laaa..xkan sampai mlm kOt..
dya :tgk la..kalo xsiap..terpakse la bertahan sampai mlm..
ikmal :laaa... T_______________T<<----sian dy kan..nak wat mcm mane..da nme kerje..cobaan~


p/s : cella..ko balik kmpg kan??..sila bekalkan aku durian..


jaaannggannnnnn sayangkkuuu-->>IPN



pic pembuly ade dlm camera..aku xuplod ag..ni pic aku amek..mase dy nk prOmote jamu kat kwn2 aku yg da kawen..segala jadah petua sejagat..semua dy turun kan..hahhaha


arini aku nak citer hal akak kat kedai IPN,sabak Bernam.....kakak ni sgt baik ko taw..tapi xtaw nape..aku ngn kawan2 aku sangat suke sakat dy...

"weh..ko tanak beli ape2 ker katkedai tu?jom la kite sakat kakak tu"<<--perbuatan sebegini korang jgn tiru taw..xelok utk ibu mengandung..

situasi 1

cella : akak...ape ni??dadih erk?? (padahal  da taw..serbuk cecair utk cuci baju)
akak :Ya Allah....jjaaaaangaann dik...jaangaannn...tu utk cuci baju sygkuuuu..
aku : nasib akak bgtaw awl..kawan sy ni..baru nk beli..nak  minum..kawan sy ni bukan kire ni kak..dy telan jer (ayat saje nk rak2..padahal xpun)
akak: jjjjangannnnn...jjjjjjjangaaaaannnnn dik....janggaaann..(dgn sore merayu2..mendayu2)..nanti sian kat abang kite..nanti kite masok penjare...kene hukum gantung..sbb bagi orang minum ...racunn tu...jaangaann dik...jgn sygkuuuuuuuuuu...

(kteorg da tgk same sdri..miahahahhaaa.<<--- gelak ngn keji...tu baru ckp nk beli serbuk baju nk wat mnum..blm lagi aku nk beli psau..nk sembelih kuku kaki..mcm cinabeng jer perangai kan..ish2..

situasi 2

cella : akak..nak resit utk beli mineral ni..ade x??
akak : huh??nk resit ker..mane ade resit dik...lame akak keje kt cni..xde lagi yang mintak resit
cella :kene ni kak..kiteorang nak wat claim nanti..
aku :haah kak..t susah lak nak mintak claim..