CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 26, 2011

dOk satu rumah dengan retis xfofular..

ikmal : syg..P*** kumpulan c****** tu dok sewa bilik umh sewa sy..!!eee!!xsuke
dya :huh??tuan rumah bg ke??p*** C****** ker??sape tu??yg mane??
ikmal : da bayar pun..2la msalahny..dok depan bilik kteorang plak 2..
mmg s*** la..hmm..
dya : xpe la..dok ngn retis kan..ari2 boley amek gmbar..hehehe
ikmal : Eeee!!..geli taw x..sy xske la...hmm...
dya :alolOllloo..berlagak la tu..dOk ngn retis..ati2 yang..dy pakai susuk..ngeh2..
ikmal : haa...ckpla,kalau dia rogol sy nak??-->>(eyeerkk..xkuase tol org mcm tu)
dya : alaa...bermadu la sy nant.. T___T..

lelaki aku tahan lagi...yg normal je la kan...tapi kalo ade perempuan yg msh bujang nak dudok menyewa kat ctu...dan berlagak cun...ehh....kalo gay????eee...sila berambus dari rumah tu..amaran keras dari aku...

tapikan..kalo aku pun aku nak gak dok menyewa kat ctu..hehehhee..gatal...terajang kang..xmo ahh..bukan sebab nak dOk dekat ngn bf aku ok..pliz la..hahahhaa..kalO ade retis yg ensem aku maw ler..ngeh2....tp d sebabkan umah sewa yg bf aku dudok tu bunglow mewah..so aku lak...ase teruja dan excited....ade mase t aku huplod ok..hehehe..mmg cntik ar umah tu..3tingkat..tp syg..owner umah tu wat sewa lak kan..kalO dapat penyewa yg bgus dan baik mcm aku ni ok la jugak kan??..sbb aku xreti sgt nk menjahanamkan umh org nie.eeceeehh...riak tOl ngn umh org..sgt keji peragai mcm ni kan..

p/s : bila la aku nak berjiran dgn awal kan??ngeh2..