CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

tajuk??? xtaw..



 ko taw x ble rs mcm ni???

ok..tu je aku nk ckp..bye~


Bukan Sengaja

arini aku ngn member aku c --->>.minah senget ganti pose
dalam erti kata lain..
memunuhi tuntutan agama dan menjamin keselamatan wang..
sO lupe lak nak bgtaw kat-->> Puan Erlyn
sorry..aku lupe..aku luper..llluuppeerr!! ..

dah menjadi tebiat kite org..kalO ko pOse..kO HARUS bgtaw aku...
kalO kO xbgtaw..siap kauuu...aku nak sentap...taching2...tanak kawan dgn Ko utk arini..arini jer taw..
patutkah???
terpakse kO taw..huhuukk...ni sume salah cella..bley lak dy menunding jari kaki mucuk dy..ckp aku..kuang ajok..

tiba-tiba aku rase lapOr... T_T
ade bpe jam lg erk??
Ya ALLAh..bg la kekuatan kat aku..
hua3...

arini ade pasar tani..
cella..kenape??kenape?kenape ari selase menjadi pilihan??
kenape x hari rabu ker??hari raye ker??luse..tulat ker..
kenape??kenape ??kenape x??
kenape arini??
T_______T
hhhhuuuuuuuuaaaaaaarghhhhhh!!!

nsb da pesan kat Bf aku.."sila jgn menduga shaye hari ini..shaye puase!!"

mcm2 kat pale hOtak ni..mengOogle...


sslluurrppp..sambil nges2 tgok..T_T

T_________T..kalo la dpt berbuke dgn ni..kan sedap..harap bF aku paham..aku ngidam..T___T..tsskk..tskkk..

time2 lapOr ni..mamee pun sedap kO taw..kO ape taw??

eehh..kaLo esk kiteOrang pOse..kiteOrg infom k..

sory yer Puan Ain...

perut aku da berkerOncOng..hua3... pengsan.. (=.=)

p/s :hampir stghari dh pose ni..agak2 berat aku da trun bpe kilO yer??



HIDANGAN PATIN RM13,000

pagi tadi aku dengar hOt FM..msOk Ofs..trus gOogle..layan je la..zaass..

P1
ohh..ini ker ikan patin..xpenah amek port pun
TEMERLOH: Sekumpulan 50 pelanggan yang menikmati hidangan masakan kampung termasuk ikan patin di sebuah restoran di sini terkejut apabila mereka dikenakan bayaran RM13,000.Seorang daripada pelanggan terbabit yang enggan namanya disiarkan berkata, beliau membawa rakannya menikmati makan tengah hari di restoran berkenaan ini yang menyediakan ikan sungai, ulaman dan sayur kampung baru-baru ini."Selesai makan, pemilik restoran berkenan         mengenakan bil berjumlah RM13,000 dan saya terpaksa membayar," katanya.