CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

Helikopter terhempas di Sibu-bawa TPM di Sibu,juruterbang cedera




SIBU: Sebuah helikopter terhempas sejurus berlepas dari Dataran Sibu, di tengah-tengah bandar raya berkenaan pada 1.40 petang tadi selepas menurunkan tiga penumpangnya termasuk pembantu khas kepada Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di dataran itu. 

sume gara-gara simcard


nak dijadikan cerita..semalam aku ngn bF aku g renew card Digi kakak aku..
Hp dy da hilang..
kakak aku ni memang bijak jugak..yang dy g sedekah kan hp kat kedai wat pe..pastu nanges2 sampai mate bengkak2..
sbb bF dy yang bagi fOne tu..kO ape taw??
kalO aku pun mcm tu jugak..ekekkekkkk...
orang kalO da tengOk hp..cOmpOm2 la amek...tak gitu bedah??
so..cOnclusiOny..
jangan gune hp yg mahal2...
mcm mane canggih pun hP yg bf aku bagi..
aku lebey senang gune hp yg berkuasekan kete kebal..
mcm 3310i cikia ke..samseng ade ariel mcm dulu2 ker..blackberak ??
..wat eva la....

kenape lg baik pakai yg murah?? :

1.senang dan dgn ati terbuke ko nak campak merate2..xde keraguan
2.sO kalo isi2nya dah bertaburan..ko bOley kutip satu2..dan pasang balik..pasang sampai kau bosan..anggap la tu indoor kOrg..
3.kalO ilang pun..kO xla rase rugi sgt..
sampai nk bunOh lipas2 kt umah korg nnt..

tibe-tibe rase nak marah balik...

tapi aku memang nak maki hamun tOl..
ko kalO da curi..amek hP Orang tanpa rasa bersalah..