CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 8, 2011

barang da habes!!

dya : syg..shOwer foam da hbes..shampoO pun..
ikmal : nak beli katner??
dya : hhmm..xkOt..bln depan jela..xde bujet..
(mudahan dy nk beli kan..amin~)
ikmal : ade lg x??
dya : hhmm..ade..cckkkkiittt..
ikmal : jOm la g beli..
dya :...(heeee..wat muke xde pape...ye pun tak..tak pun tak..)
(ffuuhhhh~ lega..shOwer da hbes..xkan mandi gune sbun fab kOt..
xde clas kO taw~)


hhOooohoo..jalan jamOs..dOnt like....sbb dy mule mengaktifkan diri utk membebel..
dya : gaji bulan ni cepat btOl hbes yg..xtaw beli ape..xnmpak ape pun..mayb bayar mcm2 kot..
 ---------
(byr mcm2????? muntah lak ase..PTPTN pun aku xbayOr2..bloody shit tOl  kalO pk PTPTN..pinjam aku nak..hOk bayar yg aku tak nak..
c??? 
keji betul perbuatan kau ni..)
---------
ikmal : hhhmmm...mane x ny.. aritu beli bj kebaya bpe rtus??kain pasang bpe helai??ape lg ek..mane x..Pott..peett..pOt..peettt..blaa..blaa...blaaa..pumm..pammm.pumm..pamm..
dya : T___T..eehh..nk beli katner ni??
(tukar tOpic..nyesal lak cakap..sentap lagi i taw..taching la mcm ni....)


jam..Oh jammm..sempat begambar kaauu...

eeccceehh...iklas ke kene pakse?? aku salu pakse dy..padan muke.."sanggup kene pakse ada la ciri2 nk jd bf aku.."ooh~ lepas..

yg ni aku xpaham..dlm trOli sume brg dy..barang aku xde lagi..cr shower fOam mcm nk milih perfume mane nk d beli..ini la perempuan kan..cakap kang sikit2 sentap..sentap ..~


WANITA DARI KACAMATA LELAKI



Seorang lelaki balik rumah.. Dia jadi heran gler halaman umah berselerak, surat kat peti pos tak berambil, anak-anak tengah main korek-korek tanah kotor, baju compang-camping, penuh dengan tanah dan kotoran, rambut tak bersikat, tak bermandi.. Masuk ke pintu rumah lagi lelaki tu terkejut. Ruang tamu lagi teruk berselerak. Lelaki tu melaung nama isterinya.. Sepi tiada jawapan. Masuk ke dapur, sinki penuh dengan pinggan mangkuk tak berbasuh, periuk tak bercuci, mencari apa yang boleh dimakan tetapi tiada makanan yang dimasak. Masuk ke bilik air, baju belum berbasuh apatah lagi berendam. Lelaki itu cemas mencari isterinya. Dia bergegas ke tingkat atas melihat isterinya terbaring di atas katil sedang membaca buku.

“Awak sakit ke?” tanya lelaki itu.

“Tak lah”, jawab isterinya ringkas.