CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 28, 2011

C-V_niOr ka ini???

time last nak balik Kl...
aku n the gang...g jln2...kOnOn2 nak beli sviniOr la...
member aku mmg nak cari t shirt melaka..fridge magnet la bagai..
aku lak???
kOsong...blur..
nak beli ape yer??

lalu aku ter berkenan dengan kris kecik..
member aku beli utk bf dy gak...
agak2 potong kuku kOrang pun bOley la jugak kan..
2pun..2 hari blm tentu lagi kuku utk satu jari berjaya d potong...


lantas..aku berkenan ngn dua mende ni...

tttaaaadddaaaaaaaaaaaaa

kris yang biase2..xtajam pum..pistOl ni lighter taw..cOmel je kan..


dya : syg...shaye ade beli svniOr utk syg..
ikmal : yeke...mane??
Dya :tttaaaadddaaa...
ikmal : eee..mahalnye...ni lighter ek??

(xsemahal baju kebaye yg aku beli hOkek.
.baju shaje pun 140...tu pun dah berhempas pulas mintak murah..
T_______T ..sian aku..pantang nampak baju)

Dya :haaahh..
Ikmal : bOley wat merOkOk kan??
dya : oohh...nO way man...itu cume hiasan..dan utk d simpan..xley gune..
        (dah la bagi kan..pastu dy xley pakai..peduli ape aku...hua3..)

melaka!!...hOooyeay

ni la pic2 time kite orang g melaka mgu lepas...
ni pun xtermasOk 1st kursus yg kiteorg g hOkek..
nk letak gambar beriban2 kang..
...mo muntah2 kOrang tgk kan...banyak sgt
..maklumla..artis..
ttuuuiii....tutttuuuuiiiiiiii............

macam2 tempat kiteOrang g...
dekat gile vaveng ngan hOtel cOsta...
xsempat berpeluh ag..da sampai kat menara taming sari yang berpusing2 tu..
gamak ny nak nek sgt2...dgr 20 per head.
trus xjadik..
bukan kedekut bhai..
kalO setakat 2 3 saat je aku dOk dalam tu..
bek aku beli ice cream MCd..
kenyang sampai termuntah2 kot..

mlas nak membebel membabi tuli..
layan je la pic di bawah ye...
scroll2..
sampai kOrang pye tkus2 belaan korg xley nak scrOll..

peace yooo..

pic ni aku yg amek..mmg terer kan?ngam2 atas pale dy Org..

kursus lagi!!

hhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooo hhhhhhhhhhhooooooooiiiiii..........
dalam banyak2 kursus..aku mcm lagik suke dgn kursus esk..
kenape??
kO bOley tanye kenape??
ok...bkn d sebabkan tajuk kursus yang menarik or wateva..
tapi tempatnya...hua3..tempatnya yang mearik lagi tertarik....
CamerOn Hinghlands Hokekkkk!!
so..jgn tegur aku pasni..
aku xpenah g..sbb tu excited giler vaveng punye tahap..

nak2 pulak bOyfreng aku hekOt...
aku dah ckp kan???
dy kan suke hekOt aku...
aku g citu..dy nak gak..
g cni nak gak..
dy ni kalO dah nak g...mcm2 kerenah yang wat aku meluat nak bawak...
bley lak kO tye nape??

ikmal : syg g kurusus kat camerOn...tinggalkan shaye lg..
Dya : dah kije...nak wat mcm mane..(padahal nak sgt g tu..hooyeeay..hoo...hoo..)
ikmal : shaye nak ekOt bOley??
dya :T_____T nak wat pe?? kerje kan banyak..
ikmal :Xxxxxxx...shaye bOley sttlekan isnin sume ni..
Dya : hhmmm...ikOt syg la...(baru je berhasrat nak cr spair tyre kat sane..hua3)
ikmal : tapi kan...kat sane nnt syg class...shaye nak wat ape ek??xkn dOk bilik je..
bosan la sayang...(wat2 manje lak)
Dya : mule dah...mule dah...ade jugak kang... (=.=!!! )
ikmal : syg kene pk..Kijee!!...utamakan kije..berjuang untuk kerja...
fOkus..cOncentrate ngn kursus..
           jgn rsaukan shaye...shaye cume cuci2 mate je..
dya : ade jugak kene lempang kang.. =.=!
ikmal : syg jgn rsau...shaye xcuci2 mate..kalO shaye g gym bOley x yg??
dya :larat ke??kuat ke??
ikmal : pakai sluar yg ketat2 utk g gym tu..hehehhek..(wat muke geli2)
dya : (dy ase macho ke ape pakai mcm tu..geli nyah...)
ikaml : g kOlam air panas..shaye sOrang pun xpe yang...syg kan kursus...
dya : melampau2 lak aku ase...ade jugak ni kang...
ikmal : nk jln2 kt ldang teh...stawberry..kalO ade awek ngOrat shaye xlayan yang..btOl
dya : hua3...mule nak perasan.. T____T..(berlagak cool)
ikmal : nak wat ape lg ek???hOtel xbOok lagi..tapi aktvt nak d buat..da mcm2 ni yang..
dya : TAK PAYAH NAK HEKOT..KALO NAK PUN DOK BILIK JEK!!!! BOLEY???
ikmal : hehehhehee...(wat muke xbersalah..dy kalO x nyakit hati..mmg xsah!!)


p/s : next2 week nak g mane lg yer??hehhehe