CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

mase nya da tiba

(T_____T)!v.....

deeeemmm...
esk kursus....
dari 17-19/3
hhhhuuuuuuaaaaarrrrgggghhhhhhh.....

selamat tinggal blOgger...
im gOing to melaka fOr 3 days...



i will mish him sO much.........
aku blm g lagi dy da demam...
hOw sad i'm rite nOw...
tuhan je taw...
sob-sob...
hhhhuuuuuuuaarrrrrrrrgggggghhhhhhhh......

T______________T



p/s: cepatla masa berlalu...

tdo beradap ke biadap T_T??

semalam hOusemte umah aku msg kat rOmmate aku..
dy ckap umah xde air..
waatt??? air xde??
nak mandi celah mane??
petrOnas?? ker umah jiran yg ensem tu?? lagi aku tamoe...heheheee...

yer adik2...
semalam kiteorang merempat ke rumah ain...
aku ulang sekali lagik...UMAH AIN...
nsb laki dy xde...kalo ade??
mampOs temah nak cari tmpat bersiram

siyesly...smlm aku mmg sgt2...super duper mengantOk...
kalo aku ngantOk..mane2 je aku ley membute...
bawah sOfa pun bOley jadi..hua2...mmg xkeruan bf aku dgr..kalO aku wat g tu,..
ain lak..xkeruan...kehulu kehilir....ke hilir..ke hulu..xbehenti ngemas umah..
kemas bilik tmpt kte org tdo bagai nk rak..

mcm jemput datin2 dtg umah jek..
huhh...nmpk sgt Owg da kwen kan??
cube tgk..kteOrg ni..bujang...single....solo lagi....xyah pk2 nak kemas umah..
.....rrrriiillleekksss...
tapi ble tgk umah bersepah ,cume mampu maki hamun jek..hua3...adil kan??
kalo mcm aku ngn budak2 umah ni..xyah ckp la...
umah kteorg kalO d kemaskan..kejap je bertahan...xsampai 1 jam..dah bersepah balik..
c??
displin kan kteorg ni??
langkah kanan ckit..terpijak periuk belanga..
ke kiri sikit..terpijak baldi..
undur ckit..terpijak iron bOard...
oohh...sesungguhnya statement d atas..sgt la auta semata2..
..aku cume menipu jek..
hallOoohHAllooooooOohh..

Kenapa aku cakap tdO beradap ke biadap???
ini adalah kisah benar...semalam...

lame dah aku xmerase tdO ramai2 dalam satu bilik..teringat lagi zaman2 kecik2 aku dulu...tdO reramai mmg la payah juga kan..
tapi suke hati nenek ko la nak beraksi mcm mana pun..siap la sapa yg d sekitar ku,akn ku jdkan mangsa dan umpan..

selepas je ain ckp..weh..t tdO kat bilik ni..bla..blaa..blaaaa..
dy xhbs ckp la..aku dah bumm kat tlam..n trus...ZZZzzzzzzzzzzzz...

xsmpai setengah jam...kanak2 ribena dtg menyerbu..nak masOk tdO...

aku yg dh lelap..terus terjaga..

susunan tdo tme tu..
dari kiri...
1.-cella (peninju dari puak siam kacuk india)
2.-puan Ain (mangsa)
3.-ain(mangsa)
4.-aku(peninju dari mlsia kacuk bugis)<<--- ttbe anak tekak lOya kejap...

bOley plak c ain sblah aku ni melabuhkan kaki dy yg agak2 seberat dapur gas kat kaki aku..

lantas aku berkata-->>sila turunkan kaki kO yg berat tu!!...

huaaahuaaahuuuaaa...sentap nyahhh...

lampu da ttup...

pummpaamm..
puuuuummmmpaaammm..
hhahahhaaaarrhhahaaaar..
hhahahahaar...hhhahahaahaaaarrrr...
bercerite lak tme nak tdO....
sampai la semua ny tertdO...sebab..penat sgt bercakap...

-----------------semua tdo-----------

pagi tadi..

aku : ain..aku tdO xde tendang kO kan??
ain : huhh?? aku taboley tdo...kaki ko asyk tOlak aku jek..
      kejap2 tolak aku...aku tOlak balik kakki kO...jap lg dtg lg kaki kO menyinggah...
      penat asyk tOlak kaki kO jer...
aku : z$!%#^&@^%&...  (fitnah..aku tanak caye..)

pn Ain : c cella lak...sepak aku..ko taw x kaki kO kat muke aku<<--pepatah="kaki mu d muka ku"
cella : tula..kn smlm aku dah asingkan tlam jauh dr tlam kOrang..kO lak..letak batal kat tgh2...
         lg la sng aku nk bergOlek ke tmpt kOrg...

Pn Ain & ain : len kali tanak tdO ngn kOrang...
                      tdO ganah...
                      #!$%@#%$&^^% !$^%*&%@#%$%^@%^$^&

laaa...sape suwOh pilih tdO sebelah aku...hua3... eeii...cella...kalO xde kte tdo kat tepi ni?? sape la sggup nak jg dy Orang kan??..haaish!..ni kre ok taw..aku tendang2 ckit jek..bse ny aku LEMPANG2 je tme tdo..

pagi ni aku asyk dgr suara ulangan yg bagai d rekOd

Ain :aku xckup tdo la...xckup tdo..asyk terjaga..ade org gangyu dO aku...
        hhiisshh....mmg stiasa terjaga..
Puan Ain : kaan...aku pun...len kali bg dy Org dOk bilik sOrg2...

@%^$&*#*^$&%&#^%&$&*$&%*^(%&* aku nk tdO..pekakkan tlge...



maaf..kami xley nk tujnuk rupe..wahh2..nnt org sabOtaj..
ayat mmg xbOley blah kan..



mangsa kejadian..
halOhhhallloh...sian ny...
ampun...
heheheee...



p/s :ppsssttt...hari ni kami lOmpat2 riang..sbb punch cad merah..hOyeay..T_______T deeemmm!!