CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 14, 2011

isnin oh isnin~


oooohhhhhhhhhhhhhhhhhh~

tiba-tiba aku rase arini ari isnin...

tiba-tiba aku rase sangat malas nak g kije...

tiba-tiba aku ase panas pakai baju berdabel2...

tiba-tiba aku ngantOk....

tiba-tiba aku blur xtaw nak wat ape selain tdo...

tiba-tiba aku rase nak jd pOyo sekejap...

tiba -tiba aku ase nak berpOse2 maut..

tiba-tiba aku tersnaapp.....

tiba-tiba...huyOooo....

tiba-tiba aku xtaw...ape mOtif entry kali ini...

huahhhuuuuaaahuaaaa....

T_________T









oohhh....sweet nya baju nie....



oohh....aku lagi....


oohhh~...mmg sah xde muke orang lain....


p/s : psssttt...lOker baju aku dah membuak2 merayu...
jgn beli baju baru lagi...huuuaah??pe kes??


Tsunami, gempa bumi dan letupan di Jepun



seriOulsly..macam2 perasaan yg aku rase bila tgk kejadian

Tsunami, gempa bumi dan letupan gunung berapi  kat Jepun...

seram..takut...kesian..sedih..sebak...terkejut...aaii...pendek cte....mcm2 la yang aku pk...

T_______T

layan je la pic kat bawah...











































tapi mengapa masih ada segelintir manusia yang sebegini??

scroll kat bawah...

..

....

.....

.........


......






p/s : sesungguhNya Allah Maha Besar dan Mengetahui

Berita Harian Buat Lawak Bodoh Tentang Tsunami Jepun, Malaysia Tanggung Malu







KUALA LUMPUR, 13 Mac — Kumpulan Berita Harian memohon maaf ekoran tindakan menyiarkan karikatur mengisahkan kejadian tsunami dan gempa bumi di Jepun dalam edisi Berita Minggu hari ini, yang ramai menganggap ia tidak menghormati keperitan rakyat negara itu.
Dalam mesej yang disiarkan menerusi Facebook petang tadi, pengaragnya berkata: “Berita Harian memohon maaf dengan penyiaran karikatur mengenai kejadian tsunami dan gempa bumi di Jepun dalam akhbar Berita Minggu hari ini.
“Pihak kami tidak berniat langsung untuk mempersendakan bencana yang menimpa negara itu, sebaliknya amat bersimpati dan berkongsi kesedihan dengan rakyat Jepun.”
Karikatur yang disiarkan di halaman 24 menunjukkan superhero Jepun “Ultraman” lari lintang-pukang bagi mengelak ditelan gelombang tsunami.
Jepun dilanda gempa bumi paling buruk dalam 140 tahun kelmarin dan disusuli tsunami.
Lebih 1,600 orang sudah disahkan mati dan 10,000 lagi dikhuatiri hilang.
Pengarang Kumpulan Berita Harian Datuk Mior Kamarul Shahid, yang mempunyai kolum peribadi di halaman yang sama, juga memohon maaf menerusi mesej akaun Twitternya sekitar 3 petang tadi.
Beliau antara lain berkata, “(saya) mengelak (hadir) satu lagi majlis kahwin, kena bergegas ke pejabat. Tak boleh telan nasilah. Kami buat satu kesilapan besar. Minta maaf kepada setiap orang.”
Penerbitan karikatur yang dihasilkan oleh “Zoy” mendapat kritikan pelbagai pihak termasuk