CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 8, 2011

Barang Budak memang mahal!!

sabtu lepas aku ngn bf aku g bufday Alia..nak beli ape ek??beli ape yang?? beli ape?? baju ke Beg sekolah?? baju xtaw size..mahal!!..beg skOlah pun mahal nak mampOs..
mengalahkan barang Orang tua..
last2 bF aku beli Beg sekOlah..Alia ni tamOe lak beg yang cikai2...
beg yg xde perempuan cantek kat depan..jgn harap dy nak pakai..

ikmal : syg..alia nak beg yg ade barbie ke yg ade paris hiltOn??
Dya :shaye lupe..shaye lupe...lupe lagi..luupee...(T__T)v
ikmal : barbie kOt..kan??
Dya : beli jela barbie....
(yg ade paris hiltOn xpe..jgn dy nak brand paris hiltOn sudah!!..celah mane nak cari duit..)


sampai2 je kete yg kteorg nek kat umah abang bf aku...Alia dan Aiman dah melOmpat2 riang..mcm bOley agak je..dy orang dapat hadiah..yg xboley blah, c aiman..padahal bfday Alia..
tapi hukum bagi hadiah dy pun "HARUS"
"t kalO dtg, bawak hadiah aiman sekali taw..t aiman nanges lak"
...T_____T ok..

Aku nak Basikal



lame da xnek basikal...ase mcm zaman2 kecik menghantui aku...bOfreng aku ni xpeka lgsg...aku suruh dy amek gambar skali ngn basikal..dy amek pic aku n Alia je...kurang kasih syg btOl dy tu...ayat beliau-->>"gmbr xsnonOh ngn basikal tu..xyah!!"...(T_T)v


Aku : Wwaah...basikal (jakun dtg)..
Aiman..cik dya nak pinjam basikal aiman jap..boley??
Aiman : Ok..
Aku : hOoyey!!meh..dOk ngn Cik Dya sekali..
Aiman : Yeay!!..cepat cik Dya

Dok atas basikal jek..aku nak kayuh..tiba2...

Aku : Aiman..nape basikal ni xgerak...basikal aiman rOsak ekk?? nape ade bunyi2 ni..
Aiman : eee...(nada geram)..mcm mane basikal aiman nak gerak..CiK Dya berat..
Aku : T____T(Ok aku sentap)
Aiman : Cik Dya turunla...
Aku : T___T  (Opps...aku sentap lagi..)
Aiman : t basikal aiman rOsak..
Aku : T____________T
(ssseeeeeeennnttttaaapppppppp!!....terhiris
hati aku bagai cOntest gOres dan menang je ase...T_____T )
          eley..basikal aiman ade rOda..basikal budak kecik..mmgla...
cik dya xmen la basikal2 ade rOda ni..huh..
          (saje nak puaskan hati)

nangis sambil lari2 ngadu kat bOfreng aku..

Aku :yg, aiman ckp shaye berat..xley men basikal dy..
Ikmal : hahhahahaahhahha...padan muke!!
Aku : jahat!!..shaye nak basikal bOley??
Ikmal : buang tebiat!!
Aku : T____T @%$&%*&^#&%&..(sentap lagi..nangis sambil lari2 )



biadap tOl..aiman same perangai ngn bf aku...jahat..suke bully aku...
sume cakap aku buang tebiat...padahal niat aku suci..nak men basikal budak2..
tacing dan sentap sepanjang hari... !(T__T)v