CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 7, 2011

shaye bukan jual ikan


dya : syg..shaye nak tukar profile Fb shaye..tanak bubOh pic syg..
ikmal : nape lak??
dya : lame dah pic syg tu kat prOfile Fb..letak pic single shaye lak..
ikmal : tamOe!!...(wahh!!..dy da pandai memberOntak dh skrg)
Dya : Fb shaye punye!!!!
Ikmal : syg dh ade blOg...Fb shaye punye..
Dya : dua2 shaye punya taw!!
Ikmal : syg ni jual ikan la..(selfish)..No..nO..no...Fb shaye punye..
         dah la dlm blOg gambar dy sOrang besaw dabak..pic shaye xde..Jgn tukar prOfile tu..
Dya : !$%#^$^&%%&##@#** ...T____T
        (sentap jap..mls nak bertekak dlm kete..
...t aku ngis kang...haaaa..ckp kat mama..aaaa)

Haku xsuke gune pic single dy...ramai lak minah2 sexy meksi add FB aku tbe2..benci!!..tapi kalO jejaka ensem ADD...perrgghh...haaa..
yg tu HARUS bagi aku utk apprOve...(keji sungguh)





 syg nak jeli2 ni x???? tlg tukar pic prOfile FB yer...hehehe...


shaye dah tinggalkan separuh..share kan??kan??



p/s : syg..pliz..pliz...tukar pic shaye..t shaye bg upah tambahan selain jelly..
cOki2 perisa susu coklat..nk??

utk shbt yg ade abg


Mengisahkan kisah seorang adik yg selalu tulis surat kat abang dia..Dan dia xtau pon abg dia balas surat tu....hmmm..


 Aku ada abg..Dah lama berpisah..Tapi aku selalu utus surat kat die yg kat kampong..Satu pon x berbalas..2 Tahun lepas..Aku menikah tanpa izin abang..Sebab puas aku cari tapi x jumpa dia..Sepanjang perkahwinan aku..Aku x tenang..Cuti sekolah yang lepas..Aku ajak suami aku balik kampong..Aku nak bersihkan rumah pusaka mak dan ayah.. Semasa membersih rumah using tu..Aku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku 2 tahun yang lalu..Sebelum aku menikah…suratnya macam ni..


 “Khas buat abangku,Abg, ko ingat lagi x..Mak ngan ayah meninggal mase aku Darjah 5..ko plak Tingkatan 5.., Masa tu diorang eksiden sebab nak beli kek befday aku sebab aku baling semua perhiasan kat umah kite, sampai mak terpaksa pegi beli ngan ayah..Tapi aku hairan mase tu, ada  satu bekas kaca yg aku pecahkan..tbe2 banyak air keluar..Tapi ko cepat2 lap lantai umah kite..Tapi aku x amik kisah pon sal hal tu.. Sebelum pegi, diorang cium kita berdua. Diorang cakap


 “ Abg, ko jaga adik. Jangan bagi nangis. Kalo mak dah xde, ko jangan tinggal die. Ingat sket mak ngan ayah ko ni..Jangan sesekali biar die sorang-sorang “


 Ko ingat x..


 Sebelum diorang pegi beli kek, ko balik dari sekolah, ko belikan aku pengikat rambut warna biru, sebab ko ske warna biru kan..Tapi aku campak kat longkang belakang umah kite, Sebab aku suke warna pink. Lepas kejadian tu..ko x penah ucap bufday kat aku lagi..Sampai sekarang..


 Abg, ko ingat x..


Kita hidup 2 orang je lepas tu, ko x sekolah lagi..Ko pegi mana pon aku xtau..Tapi malam malam baru ko balik dan xpernah cakap ngan aku, Ingat tak, aku masak untuk ko, Tapi ko xmakan pon..Last2 pagi esok aku nampak ayam2 yg makan.Ko x penah ucap terima kasih kat aku. Abg, ko ingat x.. Pernah sekali aku mintak duit nak pegi sekolah, Tapi time tu ko tengah tido..Aku amik Dua riggit dalam poket jeans ko..Masa balik sekolah, ko lempang aku sampai mulut aku darah. Tapi ko x pujuk aku balik pon..Tapi keesokannya,nasib baik luka tu dah elok..


 Abg, ko ingat x..