CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

Bufday Alia

Ok fine...hari ni bufday Alia...aku xtaw nak beli ape...aku ase..dy masih tadika lagi kOt..ke darjah satu ek yang??? shaye lupe..shaye lupe..shaye lupe...eekk..ni da lebih spOloh kali aku tye bf aku...
umOr alia bape ek???
T________T
mak cu xigt la Alia...hehehhee
mak cu kan mude lagi...

ikmal : syg..bufday Alia arini...
Dya : huhh?? shaye kan kije..
ikmal : petang nnt..kOl 5.30 kite gerak la..
Dya : ckp nak cari barang shaye arini!!
Ikmal : allaa...balik kije..kte singgah sOgO..beli brg syg..pas tu..cari brg alia..terus g umah abang
Dya : mane sempat nak cari brg shaye!!
ikmal : sempat..
Dya :!$%#^%&%&*$*^&(**($ sekarang dah kOl 2..nk g bufday Alia 5.30!!
XSEMPAT!!!!!!


aaiiiiiiii......ggggrrr....aku geram btol...dy pk cari baju aku seminit dua ke ape..mcm beli cOki2...2 jam pun blm tentu aku jumpe barang yg aku cr hOkek!!...punah harapan nak cari brg aku hari ni!! T______T





Ok..yg sebelah kanan ni...ALIA ..yg kiri adikny..aiman

ikmal : nak beli ape ngn Alia ni??
dya : makeup!!!
ikmal : mane bOley..
dya : mane sy taw..! (tapi shaye bOleh pakai makeup tu yang..
kalO ALIA tanak..)
ikmal : beli ngn Alia kene beli ngn aiman sekali..
dya : T___T ..(nmpkny brg aku xley nak beli..xsempat!!kan aku dh ckp!!)




seriuzly..aku xtaw nak bagi barang ape kat budak ni...
aku mana ade adik kecik..
adik aku sume dah besaw dabak...
tambah pulak Alia ni xsuke mainan..aiyak!!
mampOs..
dy suke mende mcm Orang dewasa...
bf aku penah ckp..Alia suke ikut style aku..
dy suke makeup..handbeg..high hill...baju yg cantek...cekak rambut pun dy ikut aku..anting2..
ok fine..
t aku beli brg camtu kat dy kang..tekejut lak ibu ngn ayah dy tgOk..
=.=

p/s : beli beg sekolah trOli pun dy tanak...
    dy nak handbeg carloRino mcm aku tu..

Kisah Email

Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya. Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. 


Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:

----------------------------------------------------------------------------
To : Isteri kesayanganku
Subject : Abang telah selamat sampai
Date : 30 Nov 2010

Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini.  Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok. Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.

Moral of the story: Semak betul-betul alamat email yang dihantar.