CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3, 2011

Tukang Pecah rumah..akhirnya..mendapat habuan dan kepuasan..

laju je kOrang nak bukak entry ni ekk..

hhaapp!!..pk lain la tu...

neber mind..aku paham..hahaha

kejadian adalah seperti berikut..

sebelum nak g mkn..naga dlm perut..dah menendang2 nk mintak santap!!

sila layan..

situasi 1

sblm kuar dr bilik..aku dah nampak kunci rumah atas katil..dan aku berniat

tamOe bawak..

sbb aku beranggapan yg budak2 bilik aku ni mst bawak..

yela..beg besOw dabak..nk isi ape lg kan??

 selain kunci umah yg memang sgt sesuai dOk dlm beg tu..

..lalu..dengan pantas aku menarik pintu..n lOck..ffuuhh..lega...fiuuu~

aku : weh...aku dah kunci pintu bilik..kOrang bawak kunci kan??kann??

masing2 berpandang2 gan..."eh..aku xde..xbawak...kunci aku kat dalam"...

"eehh..aku pun xde..xbawak..kunci aku xtaw g mane"

hhhhhuuuuuuuuaaaaaaarrrrggghhhhhhh.......

mati!!!!!!......aku da kunci pintu...kunci aku pun lena ats katil..

aku pk kOrang bawak...aiyaakkk

dengan perut lapor..kami beraksi...



usaha menggunakan dawai..akhirnya punah...kami tewas d medan ini...

byk sangat tangan interprem...sila abaikan..



atas nasihat bOyfreng aku..agar menggunakan