CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 20, 2011

happy sunday!!

kol 11.30pg (aku sedang membute dgn jaya ny...eehh!!..d ganggu plak)

1st msg

ikmal : syg....sy dh bangun awal..skt pewut la..

aku saje je wat xsdar..padahal dah mangun...nk g irOn bj kije dy...4 helai hOkek!!!...kalO bab irOn baju dy..mmg aku perlu kuat dan sabar..!!$#%#^&%^#..dh la baju susah nk irOn..maki hamun tOl aku..nO wOnder la dy siap bg 2 btol spray utk irOn baju dy....aku iron baju sdiwik xde la plak nk gune spray..aku smbah sebaldi air je kat baju ..sng cte..

semenjak..2 menjak ade aku ni..dy mmg 10juta kali malas dr cipan..nk irOn baju sendiri pun sruh aku...x kuase i nyah..dy pk aku ni org gaji ke ape??eehh...syg!! org gaji pun d byr gaji taw...sy?? ade x??..hhhmm...xpe2...sy baek...ssh nk cr pmpuan mcm shaye ni..kan..kan..limited editiOn..hahahaha..(cepat muntah berjemaah) shaye x mintak ape pun dari sayang taw....tapi kan...tapi kan...hhmm....kalo tiap2 bulan dpt shopping sehelai baju ok gak..xpun handbeg??... eehhhh...kasut wedges idea yg bOley tahan bernas kn??kn??....bley??..hekk eley.....kompOm tamoe punye..aku igt lg ayat dy..
"eehhh...wedges syg bkn ade 2 lagi blm pakai ke???..."...!@%^$^%$&%*&..
.....ok abaikan sume tu...