CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

gOing back tO kUL...

Ak 5191
 flgt ke KUL
9.25 pagi

ESK AKU BALIK KL...SDEY SGT2...NK TINGGALKAN FAMILY AKU..
KAKAK AKU OTW KE SIBU..SEMATA-MATA NAK HANTAR AKU KE AIRPORT ESK...EHHH??..nape semua nak hantar nie?? tanak bg aku balik terus ke??...ehh..eeehhh..xyah hantar...t aku nanges kat apOrt...tgk mak aku..abah...kakkk aku....adk..abg aku....uuuwaaaaaaaa....... tabOly tahan...
tarak tahan ini mcm wwOoo...


mama : isnin..umah dah sunyi...xde orang lagi yang bagun tgari...sunyi..salu.
               ....mak jenguk kat bilik..tgk dya tdO....adik ngn kakk balik kuching..

dya : dya balik sekejap..nanti kan dya balik lagi...
          (uuuuwaaaa...sdey T__________T...sebak ati aku mak  cakap
           mcm tu.. ...Tuhan je taw..ape yg aku rase....sesungguhnya aku
          bukan lah..hamba yang kuat dan tabah...)




p/s : esk xyah makeup...t makeup aku cair...jgn lupa bawak baldi...
         nak tadah airmata aku.. T_________T

HEADACHE!!

aku sangat2 sakit kpala...mayb terlebih tdO kot...hhaappp!!!..memandai jek...kO pk aku ni kuat tdo sangat ke??tak!!..hOkek!!! ..( tamOe ngaku... =.=...) ...sbnrny aku xtdo pun..xley nak tdo...sigh~...sbb tu aku sakit kepala terOk sangat kOt...aiyak..aku ase nak hantUk kan kepale ni kat batu belah batu bertangkup...baru elok kot...ase demam pun ade...huhuhuu...sesungguhnya aku d paksa telan pil....TAMOE!!!!...uwerkk...uuwerrrkkkk...pahit...xsdap.....kalO ase kek secret receipe xpe gak..hmm... T__________T




p/s : esk aku balik kL....semOga aku sehat cepat...