CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

Irwansyah dah kawen??

AIyOk...ZASKIA SUNGKAR kawen dgn IRWANSYAH??? mantan c

ACHA??...kan??

dulu aku sgt meminati adik Zaskia ni...c shereen Sungkar..dlm lakOnan cinta

FItri.......dy Org ni merangkap

penyanyi gk..."THE SISTER"........lagu dy org  pun ade yang bOley tahan...

tadaaaaa....ni la dua beradik yg aku maksudkan...dy org ni agak pemes kt

indOn..





yg kiri shereen..yg kanan zaskia
 sekarang kakak dy si zaskia sungkar ni da

kawen.....ffuuuuuhhh.......akhirnya..tamatla zaman bujang

irwansyah..wlaupun lagu irwansyah ade yg bertajOk ku tunggu janda

mu....xsmestinya dy nk 2gu acha janda

pulak baru nk kawen...kan...kan..kite tukar tajuk lagu tu kepada "Ku kawen

dulu, tak sempat menunggu

janda mu"... aci x??


kita layan fOtO kawen dy Org ek....












p/s : sOnOk kan tgk Org da kawen....sigh~

isu WHI

Isu “Besarkan Payu Dara” Di Wanita Hari Ini, Yay or Nay!





Isu “Salahkah Besarkan Payu Dara?” (tonton.com.my) yang dipapar di program Wanita Hari Ini (WHI), TV3 pada hari Isnin yang lepas menjadi topik perbualan hangat apabila ramai yang menentang isu tersebut dibincangkan secara terbuka kerana sensitif dan melibatkan maruah wanita. Kami sudah habis menonton perbincangan topik tersebut, dan berdasarkan pemerhatian, kami rumuskan isu “Besarkan Payu Dara” tidaklah keterlaluan seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak media.
Menurut KOSMO!, beberapa babak kamera menunjukkan bahagian dada model wanita yang lengkap berpakaian kononnya menimbulkan rasa tidak senang hati buat penonton yang mengikuti perbincangan tersebut.
Babak kamera yang dikatakan zoom in di bahagian dada model.
Ahmad Izham, COO Media Prima memaklumkan bahawa pihak TV3 sekadar membincangkan isu tersebut kerana mempunyai pengajaran serta bersesuaian dengan peredaran zaman, tanpa mempunyai sebarang niat yang lain.
Selain itu, isu “Besarkan Payu Dara” menjemput pakar-pakar perubatan yang berkongsi maklumat mengenai prosedur serta impak yang akan ditanggung oleh klien. Pengacara WHI juga sudah memaklumkan lebih awal kepada penonton bahawa pembesaran payu dara melanggar hukum Allah kerana cuba mengubah ciptaan-Nya.
OHBULAN! bersikap terbuka & menganggap perbincangan isu “Besarkan Payu Dara” dapat mengubah persepsi orang yang selama ini tidak tahu dengan kesan pembedahan tersebut. Bukan apa, ramai wanita yang inginkan bentuk payu dara yang mantap, tapi tak cukup ilmu.
Apa pula kata anda? Setuju atau tidak isu “Besarkan Payu Dara” dibincangkan secara terbuka? Undian dibuka selepas ini.

Besarkan Payu Dara Dibincang Secara Terbuka, Yay or Nay?

p/s : bagi aku..xperlu la nk besar2kan nasi lemak..kalO n.lemak sepOsen pun sepOsen la..kan..