CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18, 2011

4 Star...

PENGIKTIRAFAN 4 STAR

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua Warga BKA atas
usaha,  kerjasama dan komitmen yang tinggi dalam menjayakan program
Penarafan Bintang (Star Rating) di Jabatan Kerja Raya (JKR) Jangan Kerja
Rajin dari 29 September hingga 8 Oktober 2010. Selaras dengan ini, JKR telah
di beri penarafan 4 bintang dengan markah keseluruhan 87.4% dan 98.45% bagi  kriteria Pengurusan Kewangan JKR .

yang tu mmg sengaja aku highlight kan...bg jelas..terang...nyata dan

jitu....hahahaha....sbb kite orang yang buat untuk bahagian

kewangan...bahagian kami la pemegang saham yang paling

tinggi...........ffiiuuu.......hOOyeayy...lOmpat gaya tenuk...

Akak..Pn Ain....cella....Ain.....xsia2 usaha kita balik lewat2...kOl 3.30

pagi....bersengkang mata..org len tdO..kite merangkak wat kije kat

Ofis...kan...kan ...kan..mekasih juga wat pakwe shaye...hehehhee...sbb

sanggup kOrbankan mase tdO...kih3...

.....nyOnya...kami xmintak banyak...cume shaye nak puan tanggung kOs dan

keluarkan peruntukan utk  penginapan 3 bulan 90 malam d Hard rOck

hOtel.....dan bg bOnus 5tahun gaji J54 kepada kami...amin (jgn kO nk

bermimpi..mau dapat lempang berulang alik free)....

sekarang sila jauhkan SSR drpd aku..aku tanak dgr...sbut je SSR aku ase idup

aku d beban...terbeban..membebankan....macam  cengkerang siput babi d hempap lori

balak...ssshhhuuuh....tanak2.....

............d atas kemenangan dan kejayaan kami bersama...bOs kami yang

baek hati telah spOnser pza hut.......ssllurrpp....MEKASIH KAK NURUL


sila telan aiyak liur masing2....hehehheeee...


virus detected.....


my bOss....mekasih  dari kteorg Nurul Ain cella la la  dan Nor Ain  sbb blanje

kiteorg arini (selamat wit makan tengari..hhehehe..sbb dlm purse aku cume

ade resit sOpping je..1sen pun xde..sigh~).....jasa mu d

kenang...ffiiuuuu



p/s : u oll..nape xbgtaw i...i nk jugak share..sharing is caring u nOe..lallaaa~