CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 13, 2011

adakah aku anak yang baik???

.. entry kali ni memang agak menusuk sanubari aku...ntah...aku cuba nk

meluahkan saja...aku xsuke nk pendam2...sbb aku ase lagi sebeban kalO

simpan sOwg2...seolah2 aku sedang d hempap oleh 2 buah lOri batu bata dan

3 deret kTm...aiyOk??? berat kan??........................


shutup nOt shutup...lame sangat2 dah aku xbalik sawak...last aku balik raya

tahun lepas bulan september2010.........kalO  aku jd mak..mesti aku sedih

kalO ank aku wat g 2...aku ase..camtu la perasaan mak aku


sekarang.....bile balik pulak..pejam celik pejam celik dah balik kL

ag....hmmmm...cuti seminggu pun ase sehari...kan...kan..kan..

....mak aku ckp aku sgt jaOh dari dy....hurrmmmm...MAk..shaye paham...taw

x nape?? sbb time aku kecik2 dulu...mak hantar aku kat umah mOk cik

aku...mOk cik aku yang jaga aku....lame gak la...cume time

sekOlah je mak aku jaga aku....pas tu..bila habes fOrm 5..aku msOk uitm

dekat kuching pulak...selama 3tahun aku menetap d kucing....bila cuti sem je

aku balik.....hmmm...pas habes diplOma, aku balik ke kpg

aku sendiwik..cume setahun je aku bekerja d sana...sbb aku dapat rezeki keje

kat KL....bile dah kt KL cume RAYA je aku balik!!!!......sedihkan...yer...mmg

sedih pun....kalO aku dah kawen mcm mane?????

mstla MAK aku terasa...sbb kalO aku balik...kemana je dy g dy mst bawak

aku...pg2 subuh kne g pasar basah..yg 2 pun aku kene ikOt gak...mandi ke x

mandi dy peduli ape..yang penting aku kene ikOt...xksahla g mana..

termasoklah g kenduri, g umah sedara aku, g mall............hmmmm...sekarang

mak makin terasa sunyi..sbb dy ngn Abah aku je kat sana...abang aku mmg

ada, yela..anak laki...mana sama dgn ank pmpuan...kan..??

len la kalO abang aku yang kat KL...mak aku xla rsau sgt...sbb dy

lelaki!!....skrg aku xde kat kpg, adik

prempuan aku plak kat kuching ngn kakk aku...hmm...sunyi kan???

 ...................................................

setiap permintaan aku mesti Mak tunaikan..kalO aku plak mcm mane??

walaupun mak aku jarang mintak ape2 dr aku...

ade x aku tunaikan permintaan mak aku?? T______________T..sOb2


MAK.........dya windu MAK dan ABAH......... T__________________________T





p/s : adakah jasa aku setimpal dgn jasa MAK dan ABAH yang menjaga aku dr

kecik smpai sekarang???