CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 7, 2011

Ngigau tahap dewi sOpan

maaf..gmbr xcler..aku pakai cmera nOkia 3310i jer..



aku terbaca secara tersengaja dari blOg encik ni Di cney ............teringat pulak kisah aku time aku kecik2 dulu......tahap ngigau haku ni xbley d samakan dengan taraf kepemesan para2 Olimpik Olympus kite yer...pendek kate..tahap ngigau haku ni A level punye...tiP tOp..mcm mercun pOp jiran aku...

1. masOk bawah meja makeup mak haku

aku igt lagi...time 2...aku memang..sangat2...tersengat menyengat..xsuke tdO ats katil...sebabny, peratus atau kebarangkalian (yang telah aku aplikasikan dari subjek pendidkan seni dulu)..untuk aku menjunam kan diri ke lantai sangat tinggi..setinggi air terjun...ada la dlm 397.4 darjah celcius...sO, time 2..aku cume berkemampuan utk tdo d ats seulas/setangkai (BM aku dlu A1 taw) tilam sahaja....mimpi ape ntah...telah membawa dan menggulingkan haku...terus memuatkan badan aku d bawah meja solek mak haku (ibarat dOk lam tin sadin la kot)...kO mejin je la senah Oii..meja makeup 2 bukan ny besar pun..tp aku bagun2 je..aku da tgk aku MACAM ikan dugong parsi yang terdampar d celah air yang kerOh...sigh~

  • nOta kuku kakiku : aku ase time 2 aku sedang bermimpi negara khazakstan mengulingkan aku mcm tenggiling..sehingga aku berjaya d gulingkan ke bawah meja sOlek lemari...

2.nGigau sehingga d cium tv bersize  M

-ini kisah pelik tapi kurang benar..nyata...telus..dan jitu...tp bukan berlaku kt

pikiQ sendiwik


1. "Kenapa lelaki perlu beristeri tiga... ."??
JawapannNY
kerana kalau kawin satu isONE
kalau kawin dua isTWO
kalau kawin tiga barulah isTERI... ..

2. SENYUM pada orang tua tanda sayang.
SENYUM pada kanak-kanak tanda kasih.
SENYUM pada kekasih tanda cinta.
SENYUM depan telefon tanda gila,
masih SENYUM lagi... memang sah GILA!

Lawak ke???

POLIS YANG CERDIK

Pada suatu hari, seorang penunggang (Mamat) motosikal telah ditahan polis. Dia ni kena tahan kerana tak pasang lampu waktu malam di bandar berhampiran rumah dia. Dia bagi la.. alasan.

Mamat: Apa ni? Nak pasang lampu nak buat apa?
Polis: La.. tak kan tak tau kot.Untuk keselamatan ko la.
Mamat: oitt.. sana ada lampu, sini ada lampu, situ ada lampu, mau pasang lampu lagi ka?
Polis: Kuang ajo punya budak. Jaga ko!!!

Lalu polis tu pun buang angin kat tayar motor budak tu.

Mamat: oi! oi! apa ni gilo apa. Camna aku nak balik?
Polis: La...sana ada angin, sini ada angin, situ ada angin, mau angin lagi ka?