CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 22, 2011

topup digi punya pasal


semalam balik keje
bajet terus nak singgah kedai tingkat 3 kat umh sewa aku...
nak beli topup..

aku : digi seplooohh..
staff bangla :  =.=!..digi seeploh?<<--ari2 muke budak ni..
aku : eh..porda....cepat daa..
staff bangla : .... =,=!..

 sambil bukak-bukak wallet...

belek-belek duit di celah-celah resit yang menimbun
unnek..rennek..rendek...2 hengget..5 hengget..<--sambil mengira
7 hengget je???
cari lagi celah-celah yang lain...
mane duit lain??????kemane mereka menghilang di saat2 aku memerlukan??
demn!
T.T
....kecewa...

aku : tunggu sekejap..saye naik dulu.....xde duit kecik... T___T
staff bangla : =,=!

<--more-->
terus belah...g naik tingkat 17..mintak sedekah dengan kawan aku..


 pastu turun balik..g bayar topup..berpeluh-peluhturun naik..naik turun...padahal naik lif...tunggu lif sikit punye lame..lif rosak.. errkk..pengsan

time nak bayar , muke rase tersangatlah tebal..
baru nak belah..
staff bangla : eehh..ini botol punya air..punya kamuu?? minum kasi saya la..<<--mmg sah bangla..

time nak cepat ni la..barang tinggal la..ape la..
rase nak letak tudung saji kat kepala..


ini sume gara-gara aku beli shower foam yang mahal..nasib baik aku xde rembat barang-barang yang lain kat kedai...berlagak macam kaya sangat la kauuu..


pasni..sebulan aku tak turun kedai dah...

p/s : sebelum bayar pastikan ade duit,so habit memalukan diri sendiri dapat di cegah.. =,=!

3 comments:

misz sheyla said...

sebelum order cek duit dulu..bhahahaha seb baik ade wonderpet yg comel dtg membantu

scha_imal87 said...

itu pun aku yang g cari wonderpet..bagi seplooh je..bg la lebey ckett.. =,=!

HyRoSSa aNniE said...

aku selalu je mintak simpati hausmet aku lau bab bab tolong bayarkan dulu ni...pasal aku selalu lupe berape ade dlm wallet...yg bertimbon2 resit2 ngan paper topup tu la...ahahaha