CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Thursday, August 25, 2011

saya bukan CEREWET!!

gambar memang xde kaitan k..cume hiasan semata2...perlukemakkesah??

pakwe : nape sy tengok tahun ni syg cerewet sangat nak cari baju raya?? tahun lepas ok jer..
makwe : laaa...mane ade cerewet...biase jer..
pakwe : CEREWETT!!

im not a cerewet person<<-- tiada pengakuan di situ..
aku pun xtaw..kenapa tahun ni sangaattt saannggaattt susah aku nak cari baju raya...
adakah aku terlalu cerewet??
ooohh...itu cuma lah fitnah semata2...

contoh- contoh situasi

"syg..baju ni cantik la...tapi xsesuai dengan harga dy"<-- ini bukan cerewet..ini ke arah kebaikan utk menabung..dan masa depan..pppttuuuiii!!.
"syg...bju ni ..kain kosong ...xde manik2..biase jer..kenape harga sampai seratus lebey??dah la xcantik!!tanak bg murah lak tu...wat de hal laa!!"<<-- pendapat sebagai customer yg bergaya...
dan mementingkan design baju yg cantek ikut slim fitt....dan murah...tapi nampak mahal..itu maksudnya...mati hidup semula..ko xkan jumpe... =.=!
" syg..bju ni ok x?? mcm besar kan..xikut shape pun...nak hantar kedai..satu hal pulak.."<<--ini pun bukan cerewet...lagi baik..membeli baju yg betul2 puas dan xperlu nak ubah itu ini...takut berlaku nya pembaziran d situ...

<--more-->
"syg..baju ni cantik..tapi xde kaler silver pun"<<--beli baju hendaklah mengikut kaler yg telah d rancang...agar bajet x melarikan diri pada masa itu..paham??
" sayang...kat kedai ni harga baju ni seratus lebey...ehhh...kat sini murah ckit...sy rase..baju time raya ni lagi mahal dari hari biasa"<<-- setelah membuat analisa d jalan TAR selama 2 minggu berturut2...
" syg..baju yg sy nak tu..dah habes...hhhmmm... T.T"
"syg...baju ni cantek la..manik pun banyak..tapi beli mahal2 ..nanti xpakai sangat..pakai sekali jer..time raya..mcm baju raya tahun lepas...sy pakai time raya jer"<<-- kalo nak beli baju...baek korg beli baju yang boley d pakai selalu..bukan ny beli baju wat perhiasan dalam almari sampai labah2 boley bangunkan kuaters dan apartment utk diri mereka...

saya yg menurut perintah!!

makwe: syg..baju ni cantek..harga pun sesuai..xla mahal sgt...ok x??" 
pakwe: dah2...g cari baju lain...baju ni sexy.. transparent"<<-- dy yg cerewet..bukan aku ok??
makwe : "nak jugak!!!nnaakkkkkkkkkk!!!"
pakwe : "boley..tp dengan syarat...syg kene pakai inner..yg long sleve tu...bukan pakai tiub"
makwe :"eeerrrrrrrrrrrrr.........cantik kan"
pakwe : "janji dulu"
makwe : "aaaaallaa..nape lak??"
pakwe : "janji ngn sy dulu...syg pakai inner..xde sexy2..tanak janji...kite g cari lain..."<<dah aku nak..dy lak tanak..!!
makwe :"" yelaaaaaaaaaaa..JANJI!!!!..ape pun taboley...ape pun taboley~"<<---- T.T


hasil pencarian baju raya aku : beli 2 pasang...tapi bukan kaler silver yg di idam2 kan<<---akibat xmengaku cerewet??berlaku ny pembaziran dan pembelian tidak seperti yg di rancangkan... T.T..maka itu bukan lah cerewet...tapi kejadian spontan yg xdi duga...kan??
apekokesah??


pakwe :"sayang....dah 2 minggu kite cari baju sayang...nape satu pun xberkenan??? cerewet betol la syg nie..raya tahun depan nanti...kiter beli kain..hantar g tailor..hati pun puas...nak ikut shape ker..ikut syg la..senang!"
makwe :" yang itu lagi mahallll!!!!!...mcm baju sayag..!!..beli kain pun dah seratus lebey..upah pun seratus lebey...!! sy boley beli 3 pasang baju!!!!...gggggggggrrrrrrrrrrrr...

makwe : "syg...esok kte g jln TAR lg k.."
pakwe :"nak wat ape lak...kan dh beli 2 pasang"
makwe :"tapi tu bukan silver...T.T"
pakwe :"xde2...pakai jer yg ni...tahun depan kiter beli same2..."
makwe : "hhhuuaaaaaaaarrrrrrgggggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!"

HASIL PENCARIAN MACAM LAH HAMPAGAS..
MAKA SENTAP LAH HATI MA NOK.. YANG XREDY NAK SENTAP...!!.. 
T_____________T




p/s : bf aku xckup tdo..sbb tiap2 mlm kene teman aku g cari bju raya..aku lak..DEMAM..sampai xlarat nk cari dah..<<--padan dengan muka aku sendiri...

No comments: