CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Monday, June 13, 2011

tekad utk memiliki sebuah keta kebal..

 Sabtu 11/06/2011

pakwe : sayang..jOm ikut sy..sy nak cr kete kebal..
 makwe : hhuuuhhh????<-- kejut mak..xpenah2..
 pakwe : nak kete kebal!!
 makwe :hhhuuuuuhhhh????<--d belenggu misteri.. =__=!

  
sesi mengeTEST..sangat xpaham Ok...
setengah jam aku nengok dy main kete kebal tu..
apakah motif yg cube d sampaikan oleh si pakwe kepada sik mak we yg buat2 xpaham???
misi mencari barang aku..tergendala d tengah kota uptown..sssiieehh..
=,=!<-- very d geram taw...suke buat ai mcm tu~


 pakwe : syg..nak yg ni!!
makwe : huhhh??
pakwe :tlg bli kan utk saya!!
makwe :gggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!


tengah berdikusi harga

tokey : adik nak beli utk sape?

<--more-->
pakwe : utk sy sdri la bang..sy nak tembak awek sy...<--kuanghajO! kuanghajo!!
...bpe bOley bg kurang...?
 tokey : paling kurang abg boley bg 180..abg mmg rugi la..tp xkisah la..kalo nak..adik amek terus..
pakwe : eerrr..kene tye yg sebelah dulu.. syg ok x??
 makwe : huhh??<<--nape mst aku????
mane la sy taw..ikut syg la..
pakwe : syg ase membazir x??
makwe : kalo sy..mmg la sgt membazir okey!..brg menan pun seratus lebey..xpenah2..ggrrrrrrrrr
pakwe :hhmm..syg ase membazir x??
makwe : ggggggrrrrrrr.....xpayah!!!..
pakwe :<--(wat muke sedey pulOokk!!...cis! )
..nak jugak satu!!! nak!!! nak!!!
(time ni pun..dy snggup nk guling2 kat jln raya kot..haaisshh!!)
makwe : nape nekad sangat nak beli kete kebal ni??xpenah2 taw..
pakwe : aritu aiman paw sy beli kete control.. kete mainan aiman mcm best jer..agpun..kete kebal ni mcm betol..boley tembak2 syg..dy ade peluru..ade asap..haaa...<--pengaruh yg kuat dr anak buah ny rupeny..bertuah tOl..sukeny..T_T
makwe : pulakkk dah....T_____T..aiman2!..siap la kalo ai jumpe aiman nnti  yer..suke ajar bf aku yg pelik2..<--aku kene ajar aiman paw pakwe aku beli baju..sO nxt time aku bOley ckp..aku ikut aiman..bernas x??T___T

conclusiOnny : xjadi beli...sbb dy sukar wat keputusan...
dan sepanjang jalan asyik tye..
Ok x kete kebal tu?berbaloi x?cantik x?membazir x??
penat mak tadah telinge nk jawap soklan sedemikian..
sungguh mencabar iman patik... sigh~

Ahad 12/06/2011

pakwe : syg! semalam sy mimpi... :(
makwe : mimpi ape?
 pakwe : ade awek belikan saya kete kebal!!
makwe :gggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrr ...<--adakah statment yg dkeluarkan oleh pakwe d tujukan kpd awek yg sedang menaip entry ni..yg buat2 xtahu..??..demn!

mOtif untuk mencari baju baru utk aku..telah tergandala lagi..nasib aku sempat sambar 1 baju jer..kalo x..mmg bernanah hati aku balik umah dgn tgn kosong..sangat xbiase dgn situasi mcm tu okey!...
xbOley nak bergedik2 dengan baju baru...

2 jam lebey aku terpakse ikut tapak kaki beliau..
kemane???
berani btOl kamu tanye kemane arah tujuan beta??


jalan sambil hentak2 kaki...kene ikut c pakwe g kedai kete menan laaggiii..
dan laagggiiii!!!
...gggrrrrr..
mOTIF???

sambung cita2 yg hampir punah semalam..gggrrrrrrr....

 masOk kedai cina kat sungai wang...
...kedai yg ke4 kot..
sighhhhhhhhhhhhhh~~

 pakwe : syg..berbaloi x..RM210...?
makwe :hmm...yer..berbaloi sangat..
pakwe : btol2 la..ni RM210 ok..bukan RM2.10...
sy nak ni!! xtaw nk pilih yg mane..
syg rase??
makwe : <-- perasaan aku cam nak bawak katil sekali..
sng ckit..nak tunggu dy memilih..

 ..si pakwe ngah belek2 kete kebal design yg lain..wpun aku taw..dy nak sgt design yg bertompok2 mcm askar..design yg dy nak tgah d test oleh pekedai..pekedai tu pun xtaw camner nk pasang..aaaii..hangin betOl aku!


 okey..d sebabkan design yg dy nak tu..ade sikit kerosakan pada tempat yg nak tembak2..sbb yg tembak2 tu xdpt bergerak ketas dan kebawah..tu la kan..niat tu xbtOl..sbb nak tembak makwe sendiri..masyaaalah..patutkah ??


 ni kedai yang last...sila jgn fokus kan dekat gaban..kluang man..batman..mahupun gundam2 man bagai..nsb bf aku tanak yg bende2 yg jadah kat atas tu..kalo x..aku mmg nak hadiahkan tokey kedai tu selipar jepun size 12..sbb dy jual mende alah tu..boley???

tunggu punye tunggu,lame punye tunggu...da nak kol 10mlm..stOck kete kebal xsampai2..adakah kapal yg membawa kete kebal tersebut sudah karam d dlm sg wang..sungguh xkuase nak layan!

pakwe : sayang..balik.arrr..mls nk tunggu..lame giler!!
makwe : ok..<-- dlm hati..yyeeeaaahhhhhhhhhh!!!!!!...
syg..nxt week kene dtg lagi..ok?
pakwe :kenape??
makwe :arini temankan syg cr kete kebal jer..baju sy xde pun..
pakwe : laa..kan dh beli sehelai..
makwe : mane ckup...
pakwe :gggggggggrrrrrrrrrrrrrrr...


 

update status 

Isnin 13/06/2011

pakwe : syg..semalam sy mimpi kete kebal lagi...
makwe : hmmm yela...nanti kite g beli ok ...T_______T..<--penat nk layan

p/s: statement paling aku xtahan bile si pakwe ckp nk bawak kete kebal g carwash sekali..nk suruh cuci ..per kess??perlu ker??belom beli lg da pasang mcm2 niat....pejadah la prgai pakwe mcm ni..jgn dy berubah fikiran nk mintak jet or roket sudah!!..grrrr

2 comments:

Unknown said...

ko layankan aje dak tu nak ape pun....t die happy, mood baik ko leh mintak macam2 lak...hahahah aku ni sifu ko taw...

scha_imal87 said...

sangat bernas idea ko tu..layan mmg layan..sape yg bayar??? T_______T..