CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 7, 2011

fahami hati seorang isteri....


pagi2 mode aku ni macam...ciiiisss....perangai cam bajet isteri laa...watdehal la kan??..status bujang u... bajet single...and available kah??...omaigod..da ade bf kot?..kah3..lupe2... tapi kalo nk gak?? sila mengensot dekat bf aku..<<--ok yg nie..aku tipu..kOnon dy bagi la kan...ccoooiiiii.......dddaaaaaakukesah??..sila abaikan~


back to d tOpic..kat sini aku bukan nk cite pasal kisah bisnes pak abu yg dah maju..ker..kisah temah kawen 3 or wat..wat..wat la...sangat x epik okey!!..

sini aku nak sharing dengan para2 suami...... ni pun aku rampok dt mane ntah...xhengat..tp bila aku baca artikel nie..yupp..exactly..
its show to others wat women really need..dan sape yg mereka perlukan di sisi xkisahla time susah mahupun senang...melainkan SUAMI...



Jika isteri menangis dihadapanmu….
“hargai lah ia sblm terlewat…”

Jika seorang isteri menangis dihadapanmu,
itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi…
Jika kau memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu..
Jika kau membiarkannya pergi, dia tidak akan kembali menjadi dirinya yang dulu, selamanya!
<--more-->

Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, kecuali didepan orang yang sangat dia sayangi, dia akan menjadi lemah!

Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, hanya jika dia sangat menyayangimu.
Dia akan menurunkan rasa EGOnya.

Wahai suami2,
jika seorang isteri pernah menangis keranamu, tolong pegang tangannya dengan penuh pengertian.
Kerana dia adalah orang yang akan tetap bersamamu sepanjang hidupmu disaat kau terpuruk terlalu dalam …
Wahai suami2, jika seorang isteri menangis keranamu, tolong jangan 
menyia-nyiakannya. Mungkin, kerana keputusanmu, kau merosakkan kehidupannya.

Saat dia menangis didepanmu, saat dia menangis keranamu. Lihatlah jauh kedalam matanya. Dapatkah kau lihat dan kau rasakan SAKIT yang dirasakannya keranamu ?

"Apakah keistimewaan perempuan ini ? ”

Dibalik KELEMBUTANYA dia memiliki kekuatan yang begitu dahsyat..

TUTUR katanya merupakan KEBENARAN..

SENYUMAN’nya adalah SEMANGAT bagi orang yang dicintainya. .

PELUKAN & CIUMAN’nya bisa memberi KEHANGATAN bagi anak2nya..

Dia TERSENYUM bila melihat temannya tertawa..

Dia TERHARU Dia MENANGIS bila melihat KESENGSARAAN pd org2 yg dikasihinya. ..

Dia mampu TERSENYUM dibalik KESEDIHAN’nya. .

Dia sangat GEMBIRA melihat KELAHIRAN..

Dia begitu sedih melihat KEMATIAN..

TITISAN air matanya bisa membawa PERDAMAIAN.

Tapi dia sering dilupakan oleh SUAMI krn 1 hal

Bahawa “Betapa BERHARGAnya dia”…

Sebarkan ini ke SELURUH ISTERI2 yg solehah dan SUAMI2 yang kamu kenal agar mereka tidak lupa bahwa ISTERI mrk

begitu berHARGA… Dan sangat berHARGA.


p/s : kalo aku nges bf aku salu pujok...swet x?? tp kalo aku nges sambil hentak2 kaki mintak belikan kete mainan ben10.. bf aku mungkin buat2 xkenal aku time tu..yg ni?? sgt xsweet... =,=!














No comments: