CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
https://www.crunchbynuffnang.com/

Saturday, June 4, 2011

aku bukan xreti masak...


last week my sis aku datang tdo kat umah aku...
tapi sian kat dy..memandangkan aku kene OT sabtu Ahad..
dengan hati yg xberperasaan dan xde simpatinya..
aku hangkut dy g OT sekali..
bOley gtu??
aaaaaaaaaaaaaaadakukesah??
tapi OT dy..xbergaji la kan..cume sebagai balasan nya..aku kene bawak dy jenjalan satu KL..kOnon la kan..
walaupun aku agak bute jalan..
tp bOyfren aku ade..xla bute sangat aku time tu kan..kan??
aku paling xsuke..bile bf aku suke suki bapak tiri jiran kakak ipar angkat sebelah nenek sedare kawan dy.. dy nk cite2 tahap tererrist aku kat kakak aku..fffiiuuu...
itu mksudny lu mau cari gaduh sama wwwaaa...wwaaa gggaannassiieehhhh
takut x??takut xx??

bf aku dengan sengajany telah menceritakan kelebihan aku sebagi chef yg terer dan berkaliber tinggi..
aku xpaham tOl la..dy suke ngade2 nak ngadu kat kakak aku..segala jadah yg aku wat kat dy sume nak jd isuuuu.....
agin jer aku kaann..aaaiii...ggrrrrr...

Al-kisahhhh...tOiiyiibbbbbbb..
 maka tersebutla kisah..toiiiyyiibbbbb...

ikmal : akak..akak taw x..adik akak ni teror masak...
My sis : dya memang terer masak...
dya : uuyyOoooo....<<--lawok..lawok..lawok..dy br taw aku terer siiehhh..
tgn d dada ..mata keatas...

ikmal : iye kak...dya masak..uuyOooo...adik akak ni pandai la..
My sis : dy mmg pandai<--suke..suke..suke..kakak aku puji..puji lg..puji lebey2 ckit..ni la mase nk up2 kan aku..
<--more-->
aku ase nak wat catwalk time tu jugak..sambil lambai2 ala2 queen..
ikmal : akak nak taw x...??
dya : (aku cam dah pandang tajam kat bf aku kan..sampai mata putih je yg ade..mate itam xtaw g ane..sbb aku ase..ade sesuatu yg dy nak cite...)
My sis : nk taw ape???
 ikmal : dulu time sy nak kluar ngn adik akak nie..sy mintak la dy gorengkan nugget utk sy..masok2 kete jer..dy suruh sy makan cepat..sy nak bukak lampu dlm kete ..dy xbagi bukak..dy ckp..xpayah bukak..dy suap2 sy makan nugget..sy cam pelik ..nape nugget ase mcm hanggit..hangus...sy tye dya...nape nugget ni rase cam hanggit..pastu akak nak taw dya wat ape??
My sis : dya wat pe lg??
ikmal : dya buboh sos cili banyak2 kat nugget..tanak bg sy rase hanggit tu...dah la dy suruh sy makan sume..bile sy tye dy nape dy xmkn..dy ckp dy da kenyang..sy bukak jer lampu kete..tgk nugget da xrupe nugget..hangus..patut ase hangit...patutla dy bubOh sos cili banyak2..dahla pakse sy habiskan lak tu...eeeee....geram tol ngn adik akak nie...
dah la xreti masak<<--yg ni?? xkelakar..xkelakar...jgn gelak..
dya : aaaiii...bukan xreti masak la...malas nak tunjuk skill...sy sgt2 berbakat dlm memasak taw..u ape taw??huh??kalo sy msk..meleleh aiyak liur..malas jer<<--ni la statement berani mati dr waaa...kalO chef2 yg dengar..kOmpOm meninggal terus.....
kakak n bf aku gelak cam...caaaammm...aiii...cciiss....yg penting mereka sangat..sangat..sangat..sangat biadap..gelak kan aku... (=,=)!..aku ase cam nak hadiahkan sorang2 selipar jepun size 6...

dya : tapi nugget tu abis kan?kan??kan??sedap la tu..
ikmal : xhabes kang merajOk..tanak bercakap..gggrrrr
 kakak reti masak x??
My sis :yg biase2 boley la..lame da xmsOk dapur<<--ko nampak??kakak aku da bg hint..kakak aku spises ngn aku..mane xtumpahnya kuah..kalO x..atas kepala aku adik beradik..
dya : kakak sy boley masak 100 jenis masakan telur..telu kicap..telur goreng.telu dadar..telur yg xde dadar..2biji telur d goreng sekali...telur msk blaa..blaa..bllaaaa...chOkobi??oohh..bukan..sungguh xsesuai..
.itu makanan sin chan je yg boley telan..
tp xpe sayang..lelaki yg nk kawen dgn sy..mesti pandai memasak..senang hdup sy nanti..NOKTAH..kahkahahahakah...gelak mcm shaiitooon..<--

 suke ny..suke nyy...suke nnnyyy....bile bf aku habeskan nugget yg hangus tersebut..baru la aku ase d hargai penat lelah aku..oooomaigod..so sweet...wpun aku ase menghabiskan masakan aku adalah satu penyiksaan bg beliau...suke..suke..suke lg....yyehhaa...

ade sape2 x nak hadiahkan aku kete mainan ben10..wat indoor time weekend aku... T____T


p/s:  waa boley stress kalo x nyakat bf waa dlm 1 ari...lu ada??

No comments: